לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

ביקורת הופעה: קולהפופ


מה לעזאזל אני עושה בשעה הזו? לא הייתי אמור ללכת לישון כבר?!

בכל מקרה, אם אני כבר ער, למה שאני לא אכתוב ביקורת על המופע של ה11 באוגוסט ב"כפר המוסיקה" של קוקה קולה? אז הנה.

למופע קראו "קולהפופ", והופיעו בו טיפקס, הדורבנים, וגם בפרוספקט היה כתוב שבתור חימום יופיעו רוני, האחיות פיק, שי גבסו ומאיה בוסקילה.

אספתי כל מיני פקקים של קוקה קולה, עוד בזמן שעדיין הייתי בבאר שבע, בדרכים לא דרכים, בשביל שאני אוכל להשיג את הכרטיס המיוחל, אבל לא הצלחתי להגיע ל15 פקקים, אז נאלצתי גם לקנות 2 בקבוקים ופחית של נוזל השופכין (אני לא אוהב קולה במיוחד. אני מעדיף מיץ תפוזים.. או לימונדה.. או כל דבר שאין לו המוני פרסומות מעצבנות בטלויזיה).

ואז ביום המצופה, נסעתי לשם עם עוד כמה חבר"ה, והגענו למקום.
קודם כל, התאכזבתי.. חשבתי שזה מקום טוב להתחיל בו עם בחורות. אולי הגעתי מאוחר מדי, או שאולי הייתי צריך להשאר יותר זמן אחרי ההופעה. אבל למי היה כוח.

ההופעה היתה אמורה להתחיל ב21:30, אבל למעשה היא התחילה ב22:00. עד אז הקרינו על המסכים רצף ארוך ומאוד מעצבן של הבזקים, קפיצות ובעיקר בקבוקים של קוקה קולה, שמטרתו לגרום לתת-מודע של הקהל לגרור אותו לקנות עוד ועוד קולה. אני שמח לומר שזה לא עבד עלי (אם כי יום אחרי זה התפלאתי איך זה שיש לי 3 ארגזים של קוקה קולה בחדר).

חשבתי שבהתחלה יופיעו האחיות פיק, כי הן הכי מעפנות. אבל לא. קודם כל הופיעה אהובתי רוני.

זאת הפעם הראשונה שראיתי אותה במציאות, וכל כך התרגשתי. היא נתנה שואו טוב, וגם רקדה מאוד יפה. היא שרה את סופרסטאר, תזיז ת'תחת וסוד.
אבל מה, לא הרגשתי שום הבדל בין השירה שלה בהופעה, ובין איך שהשירים שלה נשמעים ברדיו. בהתחלה חשבתי שזה בגלל שיש לה פלייבק מוכן, אבל זה לא רק זה. טוענים שהיא אפילו לא שרה באמת בהופעה, אלא רק רוקדת, כי זה נורא קשה לרקוד בצורה כזו וגם לשיר. חבל? אירוני? בכל מקרה, אם יהיו לה עוד שירים שאני אוהב, אז יש סיכוי גדול שאני ארצה לראות את ההופעה שלה.

ואז היא ירדה מהבמה, לצערי. ופינתה אותה לאחיות פיק. הן פתחו את ההופעה בשיר לא מזוהה מהאלבום החדש, שנשמע איום ונורא כמו שמצפים ששיר של האחיות פיק ישמע. אחר כך הן שרו את "תמיד עולה המנגינה".

זוכרים שתמהתי אם העיוות של הקולות שלהן באותו שיר נועדו בשביל להסתיר את הזיופים? ובכן, גם בהופעה עיוותו להן את הקולות, אבל לא מספיק, ואכן, הזיופים שלהן היו מאוד מאוד בולטים. ממש עצוב, כי זה השיר היחיד שלהן שאני אוהב (אם בכלל אפשר לומר שזה שיר שלהן)

ואז פתאום אחת מהן צעקה "עצור" והן הפסיקו לשיר, והיא אמרה שעקב תקלה הן עוברות לשיר הבא. מה לעזאזל? ואז הן שרו את "השיר הזה", ובאותו זמן ממש שמחתי שהבאתי אטמי אוזניים.

(חובה להביא אטמי אוזניים להופעות, כי הווליום הוא גבוה ללא שום הצדקה, וסתם הורס את האוזניים. אפשר להוריד אותם רק בשירים השקטים. הבנתם?)

ואז הן הלכו, לשמחתי. ושי גבסו עלה.
קודם הוא קשקש כמה דברים על איך שזאת הפעם הראשונה שהוא מופיע בתור מישהו שאינו טירון, ואז הוא התחיל לשיר שלא ממש הכרתי (שיר חדש?), ואחריו הוא ניסה לשיר את השיר המילים החסרות, בלי הרבה הצלחה. בהתחלה שמו את הפלייבק של השיר הקודם, ובנסיון השני שמו את הפלייבק הנכון, אבל הוא קפץ ולא היה מתואם עם שי.

בשלב זה הוא התייאש ועבר לשיר הבא, זה עם הנורות הצבעוניות. אני אוהב את השיר הזה. תמיד אני חושב על מישהי שיושבת בבית המוגן בזמן שהוא עובד ברחובות, בכפור, ומחליף את הנורות הצבעוניות, רק בשביל שהיא תהייה מרוצה. אבל בהופעה שי שר בקול מלא פאתוס, אז זה לא היה משהו.

ואז הוא הלך והיתה הפסקה של עוד כרבע שעה (שוב פעם עם סרט הוידאו שוטף המוח המעצבן). חשבתי שמאיה תבוא, אבל במקומה התחילה ההופעה האמיתית, של טיפקס והדורבנים.

הבעיה היתה שבקושי שמעו את הדורבנים. בשבילם בעיקר באתי, אבל מה לעשות שאין להם מספיק שירים מוכרים. אז שמעו בעיקר את טיפקס, שיודעים לתת שואו, אבל אני לא כל כך מתחבר לשירים שלהם.
נורא נהניתי לשמוע את "לא בא לי לשמוע". וגם מאיה בוסקילה באה בסוף, ונורא שמחתי גם לשמוע אותה. והיתה גם שלישית "מה קשור" שהשתתפה באיזה שיר, אבל לא ממש התרשמתי. וזהו.

אז סה"כ, לא משהו. בטח הייתי יותר נהנה מההופעה של משינה, אם הייתי מצליח להשיג כרטיסים בזמן. נו טוף.. אולי בפעם הבאה.
נכתב על ידי קוטר , 20/8/2004 05:58   בקטגוריות מוזיקה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של carmelit ב-22/8/2004 20:04



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)