לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

הערת ישראוסקר


שלום, מבקרי ישראוסקר.

פיסטוק התבלבל עם הפוסטים: את הפוסטים הפסימיים הוא שם בקטגוריה של הפוסטים הביקורתיים, ואת הפוסטים הביקורתיים הוא שם בקטגוריה של הפוסטים הפסימיים, מה שעלול לגרום לאי הבנה עמוקה!

אז עד שהוא יתקן את זה, הנה הפוסטים לדוגמא שלי.

בקטגוריה פסימי:

  1. אני שונא כשהן כותבות על סקס בבלוגים שלהן!
  2. "אל תתבייש להפתח, אני תמיד אוהַב אותך כמו שאתה"
  3. הדחיה האולטימטיבית


בקטגוריה ביקורתי:

  1. צביקה פיק הוא מפגע ציבורי
  2. ראפרים ומשמעותם
  3. אני שונא את הארי פוטר!


אגב, מי הציע את הבלוג שלי לקטגוריה של הבלוג הביקורתי? אני אסיר תודה על כך.

נכתב על ידי קוטר , 23/8/2004 14:58   בקטגוריות הודעות מערכת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



43,317
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)