לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

הבעיה בתקשורת עם בחורות צעירות


דודה שלי אמרה לי פעם שאני צריך לנסות להתחיל עם בחורות צעירות (גילאי 16 או משהו). לא יודע בדיוק למה היא חשבה את זה, אבל ניסיתי (אם כי ניסיתי גם להתחיל עם בחורות כמעט בכל טווחי הגילאים האחרים. אל תשאלו)

והבעיה היא שהן עלולות לחשוב בצורה אחרת ממה שמצפים.

למשל, קחו לדוגמא שרשור שהיה לי עם מישהי בת 17 (הפנים טושטשו למניעת זיהוי). היא כתבה בפוסט אחד שהיא חשבה לעשות פירסינג אבל מעולם לא מימשה את זה. שרשרת התגובות היתה בערך כך:
- [קוטר] מזל שלא עשית עגיל בלשון. זה דוחה.
- [נערה] אבל זה נראה כל כך כיף לשחק עם זה.
- [קוטר] לי זה לא כיף לשחק בדבר מלא בריר שניקבו בתוך הלשון שלי. יש דברים שהרבה יותר כיף לשחק בהם..

בזמן זה, רוב הקוראים מעל גיל 18 היו מנחשים באיזה דברים יותר כיף לשחק. אבל בנות צעירות עלולות עדיין לחשוב בצורה תמימה:
- [נערה] אתה מתכוון דברים שכיף לשחק איתם עם הלשון?
- [קוטר] דברים שאפשר לשחק אותם באופן כללי.
- [נערה] כמו מה?

בנקודה זו הייתי בטוח שכבר ברור לה למה אני מתכוון, אבל בכל זאת עניתי לה.
- [קוטר] בשיער, למשל. או בדגדגן. זה חייב להיות יותר כיף מלשחק עם פירסינג. ניסית פעם?
- [נערה] איכס יא מגעיל! אתה לא יודע שהבלוג שלי הוא PG-rated*?? הלוואי שהייתי יכולה למחוק את התגובה המטומטמת הזאת! אני מצטערת על היום שפגשתי אותך! ברוגז ברוגז לעולם!!!111

אופס!
זה לא היה צפוי. אבל האם זה אומר שאני אפסיק להתחיל עם בנות 17? לא סביר... ;)

_____
* PG-rated: בלוג שמומלץ לקריאה לילדים רק לאחר שההורים בדקו אותו (Parental guidance). מושג שלקוח מהמערכת האמריקאית של התאמת סרטים לגילאים.
נכתב על ידי קוטר , 22/9/2004 19:12   בקטגוריות בעקבות האוצר הרומנטי  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של netit ב-3/3/2005 19:36



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)