לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

בקשה מקוראי היקרים


אני רואה מדי פעם שאנשים שמגיבים כאן פתאום גם מגיבים בבלוג של זהות 7.0, בניגוד לכל הגיון סטטיסטי. אז רציתי לבקש מכם שאם אתם מוצאים את הבלוג האחר שלי, בבקשה תודיעו לי על זה בדוא"ל - אבל אל תכתבו על זה בתגובות.

בכלל, מי שמכיר את שני הבלוגים שלי צריך להיות מאושר - זאת הזדמנות נדירה לראות כיצד באמת נראה פיצול אישיות.. ואיך שמאורעות מקבלים פירוש שונה על ידי שתי דמויות שונות באותו ראש.


ואם מדברים על בלוגים, אז שימו לב! עוד מעט הכניסה ה10,000! הזהות האחרת היתה מתה להגיע למספר הזה. ;)
נכתב על ידי קוטר , 29/9/2004 16:01   בקטגוריות עוף טופיק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



43,317
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)