לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

איזו התנהגות פחות נאותה?


שלום, קוראי היקרים!
זה אני!
מה נשמע?
אפשר לקבל חיבוק?

אני רוצה להציג בפניכם שתי התנהגויות, ואני מבקש שתאמרו לי מה דעתכם על כל אחת מהן, וגם מי מהן היא פחות נאותה.

התנהגות 1
תארו לכם מישהו בשם A ששונא סיגריות. מתעב אותן ממש (למרות שהוא נהנה להכניס את היד מתחת לחולצה של נשים מעשנות). וחבר שלו יודע על זה, אבל הוא מבקר אצלו ואז כשהאחיות של A מציעות לחבר סיגריה, הוא מקבל אותה, ואז A חוזר מהשירותים ומזדעזע לראות את החבר מעשן, ואחר כך מחמיץ אליו פנים במשך כחצי שעה.

התנהגות 2
תארו לכם מישהו בשם B, שחבר שלו מבקר אצלו ורוצה לחרבן, וB עושה לו פרצופים בטענה שאם אין לך בעיה רפואית, אז זה לא בסדר לעשות משהו כבד בשירותים לא שלך, במקום לחכות עוד חצי שעה ולעשות בבית.

עדכון (7 לספטמבר 2004): תראו איזה יופי. בוקי ושוקי ביחד בתגובות של הבלוג. רק חבל שהם לא ממש מסתדרים אחד את השני.
נכתב על ידי קוטר , 2/10/2004 02:28  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אֱייל ב-13/10/2004 19:54



43,314
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)