לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מכתב לנינט טייב


נינט היקרה,

רציתי לומר שהשיר האחרון שלך, "כשאתה כאן" (מילים), הוא בין הדברים הכי מזעזעים שהגיעו לרדיו בזמן האחרון. השיר הזה, ביחד עם "כל הזמן אני חושב עליה", הוא הסיבה המרכזית שאני נאלץ להחליף תחנות ברדיו.

אני לא יודע על מה חשבת כשהסכמת לשיר את הדבר המזעזע הזה. שיר כל כך מדכא, וכל כך מיותר, לא נשמע על תחנותינו כבר הרבה זמן. הוא מכיל תלות מוחלטת בגבר וכניעה נשית - שניהם לא מתאימים לימינו. מה שמטריד הוא שזה היה יכול להיות מתאים לך לשיר את זה אם היית הבת זוג של יהודה לוי ב"האלופה", כי לפי הדמות שלו שם, הוא היה שמח שתהיה לו כזו חברה שמחכה לו בצייתנות בבית בלי לשאול שאלות על איפה הוא היה..
ובנוסף לכך, השיר שלך מכיל רמיזות לבולימיה.

תגידי, כמה אנשים, את חושבת, רוצים להדליק את הרדיו ולשמוע סיפורים על אנשים מקיאים?
הנה התשובה:

אף אחד!

לכן, את חייבת לתת הוראה לרדיו: "תחנות יקרות, החלטתי לגנוז את השיר שלי עם ההקאות. אני גם מוחקת אותו מהדיסק. צפו בקרוב לשיר אחר שלי, שיהיה יותר נורמלי. חיבוקים, נינט".

אגב, למרות כל מה שכתבתי, הייתי שמח לשחק לך בשיער. אנא קבעי איתי פגישה.

בכבוד רב,
קוטר (זהות מס. 7.1)


נשלח דרך עמוד המשוב באתר של נינט.
נכתב על ידי קוטר , 14/8/2006 10:46   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל, מוזיקה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'אנגה ב-2/9/2006 11:30
 



דוא"ל ל"קליל פרופילי אלומיניום"


שלום רב, אני קוטר ויש לכם את הכבוד לקבל ממני דוא"ל.

אני שומע הרבה פעמים 88fm, אז כמובן שאני שומע המון את הפרסומת שלכם. ואות החברה שלכם נשמע ככה: "קליליליליליל, קליליליליליליל".

והדבר שהאות שלכם הכי מזכיר לי הוא "בזזזזזזזזזזזז", "בזזזזזזזזזז", שזה הרעש שהיתוש עושה לפני שאני משמיד אותו בדרך אחת או אחרת.

אין לי כלום נגד "קליל פרופילי אלומיניום - להסיר באלכוהול". אבל רציתי לדעת אם באמת התכוונתם מראש שאות החברה שלכם יעורר אסוציאציות של טפילים בקרב מאזיני הרדיו. אני מניח שזאת לא היתה הכוונה, ולכן אני ממליץ לכם להחליף משרד פרסום, ואולי גם להמליץ להם לפטר את הקופירייטר שעבד איתכם באותה הזדמנות, כדי שיהיו פחות אסונות ברדיו.

בכבוד רב,
קוטר (זהות מס. 7.1)
בלוגר, לוחם חופש, ובכלל סבבה של בנאדם.

דרך אגב: אני מחפש חברה.


נשלח דרך הדף הזה. אם גם אתם לא מתלהבים מהפרסומת שלהם, אתם יודעים מה לעשות (אבל אל תשתמשו בכתובת הדוא"ל הראשית שלכם!)

עדכון: הנה שרשרת הדוא"ל התמוהה בעקבות מה ששלחתי להם:

Date: Jun 22, 2006 8:03 AM
מר דב קוטר,
אנא הצג את מספר הטלפון שלך
עזרא X - קליל

Date: Jun 22, 2006 9:23 AM
מדוע? רציתי לתת לכם ביקורת על הפרסומת שלכם. אין קשר בינה ובין הטלפון שלי.

Jun 22, 2006 11:42 AM
דב קוטר,
אני מודה לך על הבקורת
סוף שבוע טוב.

עזרא X
נכתב על ידי קוטר , 21/6/2006 17:57   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל, קיטור חוזר  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-22/6/2006 10:25
 



דוא"ל לישראל 10


הי חמודים. חזרתי! התגעגעתם?
ערוץ 10 היקר,
יש לכם את הכבוד לקבל דוא"ל (!!!) מקוטר, הבלוגר והאגדה. אני מקווה שאתם לא נופלים מהכסא.

אתם בודאי מודעים לעליונות הבלוג שלי, לכמה שהוא מקסים ושכולם רוצים להיות מוזכרים בו. אם לא, אתם מוזמנים לשאול את השכנים שלכם – הם בודאי כבר מכירים אותי.

אתם זוכים לקבל ממני דוא"ל בגלל תוכנית הריאליטי "לרדת בגדול", שמבוססת על תחרות דיאטה בין שתי קבוצות של גברים ונשים.

בדרך כלל אני לא רואה את התוכניות שלכם בכלל כי אין אצלכם מה לראות (אל תקחו את זה קשה – גם בערוצים האחרים אין מה לראות, במיוחד לאור הרמה הנמוכה של "האלופה"). אבל היום, ישבתי בסלון במטרה ללמוד דוט-נט, ולצערי מישהו צפה בתוכנית שלכם אז לא הצלחתי להתרכז בלימודים, ובמקום זה צפיתי גם בתוכנית, וגיבשתי את המסקנה הבאה:

מעבר לכך שאני לא אוהב תוכניות ריאליטי כי זורקים מהם אנשים וגורמים להם טראומה, אני מרגיש שהתוכנית שלכם היא מאוד לא בסדר. דיאטה היא עסק טעון ורציני, ולא דבר שאפשר לעשות ממנו תחרות וקרקס כמו שאתם עושים.

זה נכון שתענוג לראות נשים שמנמנות רצות כאשר החזה הנדיב שלהן קופץ להנאת הקהל (אם כי זה פחות תענוג לראות גברים שמנים מורידים את החולצה) אבל מה שקורה הוא שאתם מחייבים אנשים לרדת מהר במשקל. ולא עושים דברים כאלה, בשם אלקובים הקדוש.
ירידה במשקל צריכה להיות הדרגתית ובלי לחץ. מי שמנסה אחרת יזכה אולי לרדת בגדול בהתחלה, אבל אחר כך הוא יעלה בגדול. ועוד יותר גרוע – כשאנשים יורדים מהר מדי במשקל, אז העור לא מספיק להתאים את עצמו למימדים המתקטנים ונותר רפוי, ובגלל זה נוצרים כל מיני קמטים, וזה לא כיף לראות אנשים שנראים ככה.

ובנוסף לכך, אתם מנפים אנשים מהתוכנית. אותם אנשים נמצאים באמצע תוכנית שחשובה להם, ואם מנפים אותם אז יוצרים להם משבר, ואז הם עלולים להשמין. ככה שזאת בדיוק המטרה ההפוכה ממה שהתוכנית אמורה לעשות, לא?

זה מאוד לא יפה.

לכן, אני קובע שעליכם לבטל את התוכנית.

אם אתם לא יודעים מה לשים במקומה, אני יכול להציע לכם לנסות למלא את החלל שנוצר בעקבות חסרונה של "ארץ נהדרת" (שגם לא היתה כל כך מצחיקה בשבועות האחרונים – היא באמת צריכה חופשה). אולי תעשו גרסה חלופית לחרצופים? הם היו מגניבים למדי.

עכשיו לכו לבצע את מה שאני אומר.

בכבוד רב,
  קוטר (זהות מס. 7.1)
  שמן, שעיר וסקסי.
  ובנוסף לכך, בלוגר, לוחם חופש, ואדם נעלה בזכות עצמו.

דרך אגב: אני רוצה לשחק בשיער של מיקי חיימוביץ'.


אני יודע שאתם מתים לדעת איך היה בבלגיה, קוראיי היקרים, אבל תצטרכו לחכות. זה פוסט מורכב שכולל תמונות שצריך לצנזר, ולא יהיה לי זמן לעשות את זה היום או מחר.
נכתב על ידי קוטר , 14/6/2006 23:46   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נוקיה לא רק מפשלים עם Nokia nights. הם גם מוכרים את כתובות הדוא"ל שלכם


זוכרים את האירוע האחרון של Nokia nights, שהיה אמור להתקיים בסופרלנד ובסוף בוטל? (גם האירוע הקודם שלהם, לפני כשנתיים, נהרס בגלל המוני ערסים).

בכל מקרה, נרשמתי לאירוע הזה, וכמובן שבשביל להירשם, יצרתי כתובת דוא"ל ניתנת למחיקה באמצעות Sneakemail (מומלץ בחום).

והיום אני מגלה שקיבלתי ספאם לאותה כתובת:



קרא כאן עכשיו על הפרשה החמה שתגיע בקרוב לכותרות. במילים אחרות: למה אתה משלם כמעט כפול על כל מוצרי המזון שאתה קונה: www.pikanti.org




מה זה אומר? שנוקיה (או מי שהכין את האתר שלהם) מכר\ו את כל כתובות הדוא"ל של המשתמשים לספאמרים. ומשה בדש משתמש בשירותי הספאמרים האלה.

מאוד טיפשי.
נכתב על ידי קוטר , 17/5/2006 22:38   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-20/5/2006 12:26
 



מכתב לקארין ארד


שלום קארין,

יש לך את הכבוד לקבל מסר מהקוטר בכבודו ובעצמו.

נכון שזה יפה שכתבת מאמר מיתולוגי בשם "איך לא לעצבן לנו את הדגדגן", שבאמת לימד אותי רבות על המין הנשי עוד בהיותי נער. אבל, למה, בשם אלקובים, את מחזיקה סיגריה בתמונה שלך, בטור הקבוע שלך בעיתון?




את לא יודעת שסיגריות זה דבר נתעב? אנשים שמעשנים צריכים להתבייש בזה ולהסתיר כמה שיותר את התחביב הנלוז שלהם, במקום להציג אותו לראווה. את יודעת שאנשים עלולים להתחיל לעשן בגלל שהם רואים אותך עם סיגריה?
ובתמונה שלך את מחייכת ככה, כאילו שסיגריה זה טוב ושמח. וזה רע מאוד! את לא אמורה לחייך כשאת מחזיקה גליל מלא ברפש וטינופת שהורס לך את הבריאות.

את חייבת להחליף את התמונה. יש לך תמונות הרבה יותר יפות.

אוקיי?

בכבוד רב,
  קוטר (7.1)
  בלוגר, לוחם חופש, ואדם נעלה בזכות עצמו
  http://israblog.co.il/GrumpyBear



לא מצאתי את כתובת הדוא"ל שלה, אז שלחתי את ההודעה לבננות.קום. אני מקווה שהם יעבירו אותה אליה.
נכתב על ידי קוטר , 25/11/2005 18:40   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-28/11/2005 14:09
 



מכתב נוסף לגלגל"צ


הי, זה שוב פעם אני, קוטר.
אני מקווה שאתם לא מרטיבים במכנסיים מרוב התרגשות.

הנה רשימה (חלקית) של שירים שאתם משמיעים יותר מדי. אני קובע שעליכם להפחית את תדירות ההשמעה שלהם, כדי שאנשים הרבה יותר ישמחו להקשיב לכם.


  • Pussycat Dolls - Dont'cha (שירי שידול לפרידה הם בדרך כלל פאטתיים.. כמובן, חוץ מהשיר: Don't marry her, fuck me)
  • Kelly Clarkson - Behind these hazle eyes (היא לא היתה יכולה לבחור שם שיר יותר פלצני)
  • Coldplay - Fix you (שירי שיפוצים צריכים להיות קצת יותר עליזים. כמו "יש לכם עניין עם פועלי בניין")
  • נועה פראן - אל תשחק איתי (נו באמת. למה אתם נותנים לילדים קטנים להכנס לרדיו?)
  • מירי מסיקה - שיר לשירה (מספיק!)
  • מטרופולין - בלי לומר מילה (אני מאוד מחבב את אפרת גוש ומטרופולין, אבל זה ממש לא שיר משהו - הוא נשמע מה-זה חובבני ולא מכוון. וחוץ מזה אף אחד מהם לא ענה לדוא"ל ששלחתי אליהם. זה כל כך אנטי-חברתי).
  • שי נובלמן - Girlfriend (זה לא יפה להשוויץ. ובכלל, זה גורם לי להתגעגע לדרור נובלמן וטלנובלה (ע"ר))
  • Tupac/Elton John/Enema-Eminem - Ghetto Gospel (הפרצוף של אמינם דורש סטירה)


לא הכללתי שירי היפ-הופ, כי אני מצפה שתפסיקו להשמיע את כולם (חוץ מחלק מהשירים של Black IPs או הדג נחש). כולם יודעים שהיפ-הופ זה רק לילדים מתלהבים.

בנוסף לכך, אבקשכם שלא לשדר פרסומות של לוטו או של מפעל הפיס בכלל. הן נורא מעצבנות.


אוקיי?

הקוראים שלי ואנוכי מחכים לתשובתכם.

נ.ב: אני עדיין מחפש חברה. אתם מתבקשים להדפיס את הדוא"ל הזה ולתלות אותו על הקירות אצלכם בתחנה, כדי שהשדרניות החמודות שלכם יתרשמו מהאישיות הכובשת שלי.

באהבה,
קוטר (7.1)
בלוגר, לוחם חופש, ואדם נעלה בזכות עצמו.
http://israblog.co.il/GrumpyBear
נכתב על ידי קוטר , 17/11/2005 17:05   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מה זה משנה?? ב-28/11/2005 17:09
 



מכתב לגלגל"צ


גלגל"צ היקרים,
תפסיקו להשמיע את השיר Precious המעצבן של Depeche Mode! אני שונא אותו!
אין שום סיבה שתשמיעו אותו 3 פעמים בשעה, בשם אלקובים הקדוש!


דרך אגב: אני מחפש חברה.

באהבה,
קוטר (זהות מס. 7.1)
בלוגר, לוחם חופש, ואדם נעלה בזכות עצמו.
נכתב על ידי קוטר , 3/11/2005 15:25   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-4/11/2005 22:44
 



מכתב לפיס (בנושא הפרסומות של הלוטו)


שלום לכם.
זה אני, קוטר.

ברצוני ליידע אתכם שהפרסומות שלכם ברדיו הן בין הדברים הכי מזעזעים שקיימים מעל גלי האתר. הפרסומות שלכם תמיד בלטו ביחס לפרסומות האחרות בגלל שהן מצליחות הכי טוב בלהעלות את לחץ הדם שלי.

הג'ינגל שלכם, "לוטו לוטו לוטו" שמלא באהבה כלפי הלוטו, הוא מאוד מכעיס. אתם באמת חושבים שמישהו אוהב לוטו, ושמישהו נהנה לזרוק את הכסף שלו בשבילכם? לא. אתם לא נאהבים אלא מתועבים. ואני מלא ברחמים כלפי האנשים שמכורים להימורים בגללכם (הא, ואני מקווה שההימורים באינטרנט יגרמו לכם לפשוט את הרגל. להם לפחות אסור לעשות פרסומות בגלגל"צ).

ועכשיו לגבי השיר האחרון שלכם: "מה בסך הכל אנחנו רוצים? לקום מחר בבוקר עם 50 מיליון שקלים", שהוא עיוות של השיר "לקום מחר בבוקר עם שיר חדש בלב". זה כל כך מעצבן!!
אתם יודעים כמה אנשים רוצים להחטיף מכות בטוסיק לקופירייטר שכתב את הפרסומת הזאת? הרבה מאוד.

ומה שיותר חשוב הוא שהשיר שלכם לא מעודד אנשים לזרוק כסף ללוטו. השיר ממחיש את התלות של המכורים ללוטו ואת העליבות שלהם. כולם משוועים לכסף, שלא יבוא אף פעם. יש הרבה יותר סיכוי להיפגע בתאונת דרכים מאשר לזכות בכסף שלכם.

ומה שאני אומר הוא שהפרסומות שלכן הן לא אפקטיביות, ולמעשה משיגות את התוצאה ההפוכה.

אז מה אתם כן צריכים לעשות?

1. להפחית את כמות הפרסומות. פרסומת אחת לשעתיים תספיק, תודה.
2. לשנות אותן למשהו הרבה פחות צעקני ומשהו יותר סולידי. חשבתי על משהו בסגנון תזכורת: "השבוע בלוטו, 50 מיליון שקלים. להתראות".

אני מאוד מקווה שתפעלו לפי ההמלצות שלי, כי ברור לכם שאני יודע מה טוב בשבילכם, ואני בטוח שהרוב המוחלט של מאזיני הרדיו יסכים איתי.
בסדר?

דרך אגב, אני מחפש חברה.

- קוטר
נכתב על ידי קוטר , 14/9/2005 18:56   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sword of democles ב-23/9/2005 20:03
 



דוא"ל למשרד החינוך



כניסה ל-http://www.education.gov.il
מציאת המילה "בחינות" בתוך תיבת בחירה שמלאה בטקסטים אחרים - מתוך דף שעמוס בעוד המון פריטים.
לחיצה על "בחינות בגרות"
לחיצה על "מיקוד חומרי הלמידה" (טקסט קטן בתפריט בצד)
לחיצה על "בחינות בגרות" ו-"מיקוד חומרי הלמידה" שוב פעם בצד כי התפריט הדינמי נסגר אוטומטית.


שלום לכם, זה אני, קוטר.
לפני כמה ימים חברה של אחותי ביקשה ממני שאני אעזור לה למצוא את המיקוד של הבגרות באתר של משרד החינוך, כי היא לא הצליחה. רצף ההוראות למעלה הוא הדרך שהייתי צריך לעשות.
רוב האתר שלכם מלא בפרטים שלא מעניינים את הציבור הרחב, מלבד המידע על הבגרויות, שהוא חשוב להמוני תלמידים.
אז למה, במקום לספק קישור ישיר ובולט כבר מההעמוד הראשי שלכם, אנשים צריכים לעבור את דרך החתחתים הזו? למה אתם כאלה פרטצ'ים?

ואני לא מדבר על זה שהתפריט לא פועל עם Mozilla.

אני בטוח שאם אבא של מעצב האתר היה רואה את העבודה שהוא עשה, אז המעצב היה חוטף מכות בטוסיק.

באהבה,
ק.

דרך אגב: אני מחפש חברה.
נכתב על ידי קוטר , 21/6/2005 00:44   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שילגי ב-21/6/2005 19:51
 



דוא"ל לתנובה


שלום לכם,

אני קוטר (http://israblog.co.il/GrumpyBear), כוכב עולה בבלוגוספרה עם מעל ממיליארד כניסות, ויש לכם את הכבוד לקבל דוא"ל ממני. מה שאני כותב כאן יופיע גם בבלוג שלי, אז כדאי לכם להפנים את הטקסט החשוב שאתם קוראים כעת.

לא יודע כמה אנשים התלוננו על הפרסומת ליופלה לבן, אבל אני, כשליח הציבור, מרגיש צורך עז להביע את רגשותי על האסון הזה שהמטתם על כל עם ישראל.

[ התמונה הוסרה מפאת רגשות הציבור (ורגשות זאתי בפרט) ]

הפרסומות של היופלה היו יוצאות דופן. בזמן שהפרסומת עם הלשון היתה דוחה, שאר הפרסומות היו בסדר, במיוחד עם השחורה שפרסמה את דיאט יופלה (ואני אשמח לקבל את הטלפון שלה). אבל הפרסומת של היופלה הלבן היא פשוט זוועה.

הפרסומת שלכם, שבהם מככבים אנשים שהפנים שלהם עוותו באופן ממוחשב (ואל תגידו לי שהם מחייכים. הם לא), היא החומר שממנו עשויים הסיוטים. דבר כזה דוחה לא נראה על מסכינו כבר הרבה זמן. אני לא מבין מי הפרסומאי הכסיל שיזם הפקה של דבר כזה, אבל במקום שממני אני בא, הפרסומאי היה מקבל כזה עונש שהוא לא היה מצליח לשבת במשך שבועים.
ובנוסף לכל, אתם גם אונסים את השיר של סינדי לאופר לצורך פרסומת הזוועה שלכם. זה גם נורא. תעזבו אותה בשקט!
למה אתם מענים אנשים ככה? אתם לא מבינים שזה לא יפה?

אני מבקש בכל לשון שתעצרו את מסע הפרסום הזה. אוקיי?
תודה רבה.

דרך אגב: יש לכם בחורות פנויות בתנובה?

עדכון: הנה עוד מישהו (מתוך עוד הרבה אנשים) שחושב כמוני.
נכתב על ידי קוטר , 13/12/2004 22:45   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פאש ב-16/12/2004 11:33
 



מכתב למחלקת התלונות של שטראוס


הנה מה שכתבתי לשטראוס דרך טופס התלונות שלהם. ותודה לאשמ"ש, שעשה אותו דבר והזכיר לי שגם אני צריך לדבר איתם:

שלום לכם.

זה אני, קוטר, הידוע מהקטעים "לאומי קארד רוצה לשלוח לכם פרסומות בטלפון" ו"אני לא אוהב תאים קוליים של סלולריים".

זכור לכם המקרה שהגעתם לכותרות העיתון בגלל חלקי הפרות המרוסקות ששמתם במילקי. גם אני, כמו אשמ"ש (מי שגרם לכם להגיע לעיתון), התעצבנתי נורא מהג'לטין במילקי.

כזכור לכם, הבטחתם שיהיה מילקי ללא ג'לטין בקיץ (כתבה בynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2887050,00.html ). ובכן, הקיץ כבר עבר ומילקי נטול ג'לטין אין! איך אתם מסבירים את זה? האם אתם מתכחשים להבטחתכם?

מצפה לתגובתכם,
קוטר.

לינקים נוספים:
הבלוג שלי: http://israblog.co.il/GrumpyBear
הקטע על הג'לטין אצל אשמ"ש שהעלה את מודעות הציבור לנושא: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=126288


דרך אגב, יש לכם מישהי להכיר לי?

נכתב על ידי קוטר , 21/10/2004 17:42   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שילגי ב-24/10/2004 16:29
 



התכתבות עם אגד


בהמשך לפוסט הזה. שלחתי משוב לאגד דרך האתר שלהם:


שלום לכם.

הפרטים לגבי זמני הנסיעה מבאר שבע לקיבוץ משאבי שדה, לפחות ביום ראשון (קווים
45 ו60) הם בכלל לא נכונים - הקו מגיע לעתים הרבה יותר נדירות ממה שכתוב באתר.
באתר כתוב שאמור לצאת קו 45 בשעה 14:15 ביום ראשון, ולא היה בכלל!

ובכלל, למה יש שם כזה עומס בקו 60? למה אתם לא יכולים להביא עוד אוטובוסים
בשביל להתחשב בחיילים המסכנים? זה פשוט נורא לראות אותם מצטופפים ככה. תעשו
משהו!

אה, ודרך אגב, אני מחפש חברה.


והנה מה שקיבלתי בתגובה (השם האמיתי שלי צונזר - אני מקווה שלא אכפת לכם):


זהות מס. 7.1 שלום,

המידע המצוין באתר הוא עדכני ונגזר מנתוני התנועה, תלונתך לגבי אי יציאת קו 045
ואי עמידה בזמנים של קווים 045 ו 060 הועברה לבדיקת אגף התנועה באגד ובסיום
הברור תקבל תשובה ממחלקת פניות הציבור של אזור דרום. (03-6383969)

לגבי העומס בקווים, אגד מפעילה בימים ראשון וחמישי את כל צי האוטובוסים על מנת
לענות על הצרכים אך אין ביכולתנו לעשות מעבר לכך.
לגבי החברה, אולי תמצא אחת אם תפסיק לקטר.


בברכה
חמי X
אינטרנט ופניות ציבור
אגף השיווק "אגד"


אתם חושבים שהוא קורא את הבלוג שלי?
נכתב על ידי קוטר , 3/5/2004 10:47   בקטגוריות קוטר ומלחמתו למען אזרחי ישראל  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בת העמק ב-21/1/2005 09:52
 



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)