לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

את אומרת לי "מה, מה, מה"


הנה שירבוט שעשיתי באמצע העבודה, בהשראת השיר המעצבן "דלת הכניסה" של רמי קלינשטיין.
אני לא מוצא את המילים המדוייקות שלו. בטח יש בתפוז איפשהו. אבל מה שבטוח, המילים שלו לא מתוחכמות במיוחד.. אתם יכולים לדמיין סיטואציה שמישהו יעזוב מישהי, וכל מה שהיא תגיד לו יסתכם ב"מה, מה, מה"?


אני ליד דלת הכניסה
עם מזוודה ישנה
את אומרת לי "מה, מה, מה"
שום דבר שאגיד לא ישנה את העובדה
אני הולך וזהו זה


Kuter tzieyer et ze vehu sholet!

(אין לי סורק, אז צילמתי אותו עם המצלמה. האיכות הכי טובה יצאה כששמתי אותה במצב מקרו, הפעלתי את הטיימר והשענתי את הציור על הקיר)

חמודי, במקום להמשיך להציק ברדיו, עדיף שתלך כבר. אני בטוח שאני אוכל לטפל באשתך הרבה יותר טוב ממך.



הפוסט הקודם על רוקי לא מופיע יותר בגלל שהוא מהחודש שעבר, אבל מי שלא קרא מתבקש לקרוא.
נכתב על ידי קוטר , 1/11/2005 23:02   בקטגוריות מוזיקה, פרוייקטים מיוחדים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אֱייל ב-1/12/2005 21:52
 



הציור שציירתי שלשום בריקודים


זוכרים שנורא כעסתי בגלל שאף אחת אחרת לא רצתה לרקוד איתי? אז שרבטתי ציור בשביל להראות איך הרגשתי. רק היום קיבלתי את תוצאת הסריקה שלו בדוא"ל, אז עכשיו גם אתם יכולים לראות את יצירת האומנות. למרבה הצער, לא רק שהציור לא משהו, איכות הסריקה היא עוד יותר גרועה אז קצת קשה להבין מה קורה שם. אני צריך לקנות סורק משלי.. אבל אני לא יודע גם איפה אני אוכל לתקוע אותו, במידה ויהיה לי אחד.

אל תדאגו - אני לא נראה ככה במציאות (אני נראה הרבה יותר רע!! ;)
קוטר, ריקודי עם

ובאמת, לא היה מזיק שיהיו שם עוד בנות. אז אם אתן יודעות ריקודי עם ולא פוחדות לרקוד עם בנים, אתן מתבקשות להגיע ביום חמישי הבא לאוניברסיטה. אוקיי?
נכתב על ידי קוטר , 4/12/2004 13:10   בקטגוריות יומני היקר, פרוייקטים מיוחדים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-12/12/2004 14:48
 



כתובות נאצה בעקבות דחיית שידורה של "ארץ נהדרת"


- הי אלי.
- הי עלמה.
- ראית את הגרפיטי שעשו לנו על הבניין? מישהו ממש אוהב את התוכנית שלנו.
- את לא יודעת מי עשה את זה?
- לא.
- הנה, תסתכלי בעיתון.

כתובות נאצה על בניין שידורי קשת בעקבות דחיית השידור של ארץ נהדרת
מאת: דורית גלוברמן, כתבתנו לענייני השחתת רכוש

עובדי שידורי קשת שהקדימו לעבודה אתמול, הופתעו לראות כתובות נאצה על בניין החברה שלהם בגנות דחיית התוכנית האחרונה של ארץ נהדרת, בגלל טקס "מסך הזהב" ששודר במקומה. ההפתעה רק גדלה כאשר נמצא האחראי למעשה: בלוגר פופולרי למדי המזדהה בשם "קוטר".

קוטר נעצר על ידי המשטרה ונשלח למעצר בית עד למשפט. הנה תשובותיו לשאלות שלנו.

למה עשית את זה?
חבר שלי אמר שהוא לא יוכל לראות את ארץ נהדרת כי הוא לא יהיה בבית, אז רציתי להראות לו איך מתכנתים את הוידאו. הלכתי ללוח התוכניות, ומאוד מאוד התעצבנתי לגלות שבמקום התוכנית הזו, שאני כל כך אוהב לראות, משדרים עוד טקס מיותר.

למה מיותר? אתה לא חושב שטקסים כאלה הם חשובים? אנשים אוהבים לקבל פרסים על העבודה שלהם.
תעשי לי טובה. זה שאנשים רוצים פרסים לא אומר שאני איהנה לראות אותם מפגינים התרגשות מזוייפת ומקריאים נאומים מפתק מקומט. אני רוצה לראות את ארץ נהדרת, לעזאזל! אני שונא שמכבים לי את מדורת השבט.

אמנם יש צדק מסויים במה שאתה אומר, אבל טקסים זה דבר סטנדרטי. הסלבריטאים דורשים אותם, וצריך להתחשב בהם.
אני מבין את הסלבריטאים, אבל לא חייבים לשדר את הטקסים בזמני השיא. אפשר להקצות להם קצת זמן בשעות הקטנות של הבוקר, ככה שהם לא יעלו על דברים אחרים, יותר חשובים.

אני מסכימה עם כל מה שאמרת. אני יודעת שעצוב לך ככה עם המעצר בית וכל זה. אתה רוצה לשכב איתי?
בודאי.

יאללה! אוההה!!
את כל כך רכה ונעימה.. אוווווווווווווו

- אני לא מאמינה! קוטר עשה את זה? לא די שהוא צופה בתוכנית שלנו, הוא גם מוכן להלחם בשבילנו?
- גם אני הייתי מופתע. מעכשיו אני אהיה הרבה יותר שמח לבוא לעבודה, בידיעה שמה שאני עושה גורם לו להנות.
- אתה חושב שיש לי סיכוי לאיזה סטוץ איתו?
- לבעלך לא יהיה אכפת?
- זה למען מטרה נעלה. הוא יבין.. וחוץ מזה, רוב הסיכויים שהוא ישמח לראות את סרט הוידאו שקוטר ואני נצלם.
נכתב על ידי קוטר , 22/11/2004 01:35   בקטגוריות פרוייקטים מיוחדים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שילגי ב-22/11/2004 15:14
 



יומולדת!


אמנם באיחור קל (בזכות איזו טרולית ששמה לב שאני כותב כבר שנה), אבל מוטב מאוחר מאשר לעולם לא, נכון? ובכן, יש לי הפתעה בשבילכם!


החברה הכאילו-יצירתית לדחיינות (ע"ר), מציגה:

יום הולדת לבלוג של קוטר

וגם אתם מוזמנים לחגוג!!


כן חמודים, אתם שומעים נכון!
לבלוג של קוטר יש יום הולדת, וכדי לחגוג את המאורע כווולכם מוזמנים למסיבה מדהימה שתיערך בTLV.
בתוכנית: אחלה מוזיקה, ומשקאות על הבית.
והכל על חשבוני.

אז למה אתם מחכים? הרשמו!!


הכניסה לבנות בלבד • הכניסה מותנית בשליחת תמונה ומספר טלפון • הכניסה לבחורות פנויות בלבד • רק מועמדים מתאימים יתקבלו • נא להביא בורקסים • ט.ל.ח


נכתב על ידי קוטר , 24/8/2004 00:22   בקטגוריות הודעות מערכת, פרוייקטים מיוחדים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שנויה ב-29/8/2004 16:48
 



חשיפה: דיסק חדש של רוני והפילהרמונית!


נחשו מה?

אהובתי רוני הוציאה דיסק חדש - יחד עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית, לא פחות ולא יותר!
אני כל-כך גאה בה - עכשיו היא נמצאת בשורה אחת עם עוד אמנים נפלאים, שזכו לשיר בליווי התזמורת הפילהרמונית של ישראל.

הדיסק עוד לא הגיע לחנויות, אבל בזכות קרובת משפחה שמקורבת לברנז'ה, הצלחתי לקבל אותו! והוא פשוט מקסים. אתם רוצים לראות את העטיפה שלו, אני מניח, אז הנה היא.



בקרוב בדף האפור: לאומי קארד רוצה לשלוח לכם ספאם דרך הסלולרי!
נכתב על ידי קוטר , 15/3/2004 03:28   בקטגוריות פרוייקטים מיוחדים, מוזיקה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שילגי ב-20/3/2004 17:10
 



מסר עדין למרגי ושאר החבר"ה שנמצאים ברשימת הבלוגים הפעילים במיוחד



עדכון: (26.05.2004) - מרגי שינתה את ציור הכותרת שלה למשהו אחר, אז הנה ההסבר. פעם הכותרת שלה היתה כזו:



וזה היה המסר שלי:







(למי שלא יודע, מרגי נמצאת כאן)



שימו לב לעריכה שלי: איך הסרתי את השחור המוזר הזה מהעין, והרמתי לה קצת את הראש כדי שתסתכל עלי, וגם עשיתי לה מבט כזה שמביע תמיהה (אבל לא פחד). מקסים, לא? נכון דברים כאלה מרגשים בחורות? מה לא? אז מה כן?!
נכתב על ידי קוטר , 31/1/2004 22:09   בקטגוריות פרוייקטים מיוחדים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג’אנגה ב-3/9/2005 13:12
 



43,317
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)