לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הסיפור על היינריך


לאחד החברים שלי, שאני לא אספר מיהו מטעם סיבות של צנעת הפרט, יש חבר אחד שאני אקרא לו היינריך (שם בדוי סטנדרטי).

והוא אדם מאוד מאוד מעניין. אספר לכם כמה עובדות עליו:
לפני כמה ימים הוא הלך למכון עינוג כי חברה שלו לא היתה בבית, וזה דבר שקורה אצלו די הרבה.
זאת ועוד - הוא עוד מעט עובר לגור עם חברה שלו (הוא רוצה להינשא לה), אז הוא שאל את אותו חבר אם הוא יוכל להשתמש בדירה שלו בשביל שהוא יוכל לבגוד באותה חברה.
הוא גרוש, ויש לו ילדה, אבל לא מהגרושה.
אמא של אותה ילדה מעדיפה לא לקבל ממנו מזונות, ובלבד שהוא לא יבוא לראות את אותה ילדה (והוא לא ראה אותה כבר שנה וחצי). זה בעקבות מאורע מצער בו היינריך סיים ויכוח עם אמא שלה ע'י זריקת נעל עליה. בקרוב המשפט - ואני מאוד רוצה להיות שם.
הערת החבר: אני חושב שאנשים כמו היינריך צריך לסרס. זה כזה חסר אחריות. שלא יזהמו את שאר העולם.
יש לו הצלחה רבה עם בנות אוקראיניות, כי מסתבר שהוא מה שרובן רוצות: הן רוצות גבר חזק שיאמר להן מה לעשות, יגביל את החופש שלהן ויבגוד בהן על ימין ועל שמאל (מה שנקרא: A lose-lose situation)
הוא גם שונא שחורים..


אבל מה שהכי מעניין זה שלאותו היינריך יש אובססיה מוזרה.
גם לי יש אובססיה, לשחק בשיער - אבל נשים לא נפגעות מזה (אני מאמין).
אבל היינריך אוהב לתפוס לאנשים בראש, ולנסות לנגוס להם בו.
תחביב מאוד מוזר, ללא ספק.
האגדה מספרת שהתחביב התחיל בעקבות התוכנית "תופסים ראש" עם נתן דטנר, שלמרבה הצער היינריך לקח את שמה באופן מילולי.
כמה שנים לאחר מכן ערוץ 2 יצא עם פרסומת בה נאמר "רוצה ביס, מיקי?", וגם היא השפיעה קשות על אותו היינריך.
הפנטזיה שלו הוא לראות ראש קרח של כושי, למרוח עליו שמן ולתת לו ביס.

בדרך כלל היינריך מנסה לתפוס רק את הראש של חברים שלו, ואלה בדרך כלל לא נותנים לו לעשות הרבה נזק, אבל היה אתיופי אחד שלרוע מזלו יצא לו לעבוד עם אותו היינריך. והיינריך פינטז על הראש שלו הרבה זמן. ואז פעם אחד שניהם היו לבד, אז היינריך בא אליו מאחורה, תפס לו את הראש ונתן לו ביס.

האתיופי נמלט מהמקום. לאחר מכן ניסו לעשות בינהם סולחה, והאתיופי אמר שהוא לא חשב דברים כאלה קורים בארץ הקודש, והוא מעדיף כבר לחזור לערבות אתיופיה.

למזלו של האתיופי, פיטרו את היינריך מאותו מקום עבודה. מעניין למה...
נכתב על ידי קוטר , 11/6/2005 01:36   בקטגוריות היינריך, קלרה הקרציה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fucking Klara ב-13/6/2005 23:23
 



איך להפטר מעודף שערות באף?!


להלן תרגום של הפוסט שכתבתי בסלאשדוט. אף אחד לא ענה על הפוסט הזה (וכבר אי אפשר לענות עליו), אבל מישהי אמרה לי שהאף שלה התחיל לגרד אחרי שהיא קראה את זה.

מה אני יכול לעשות עם השיער באף?
ניסיתי למרוט אותו, והיו לי הרבה דמעות אחרי זה, אבל אני יכול להתמודד עם זה. אבל אחרי כמה שעות זה התחיל לכאוב לי בצורה מאוד מציקה - צורה שמזכירה את הכאב שחצ'קון עושה לפני שמפוצצים אותו. אבל הבעיה היא שאין מה לפוצץ - האף סתם כואב!

ניסיתי לחתוך אותו עם מספריים לציפורניים, אבל הן לא חותכות מספיק והשיער נשאר שם. אז מה אני אעשה? אפילו ניסיתי למצוא מספריים מיוחדים לאף בסופר-פארם, אבל לא מצאתי..
נכתב על ידי קוטר , 3/3/2004 13:48   בקטגוריות קלרה הקרציה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-3/3/2004 14:19
 



43,324
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)