לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היינריך


שלום יקרים שלי
רציתי לספר לכם על חבר שלי, היינריך.
לפני מספר ימים, היינריך היקר התקשר אליי 3 פעמים תוך זמן קצר אבל לא יכולתי לענות. ברגע שהתפניתי וראיתי 3 שיחות שלא נענו די נבהלתי.
חשבתי שאולי קרה משהו. אולי היינריך או אשתו האהובה בבושקה, נמצאים במצוקה וזקוקים דחוף לעזרתי.
מיד החזרתי לו טלפון.
"שוקי!!!" צווח היינריך, "שוקי!!! למה אתה לא עונה???? בבושקה נסעה לסידורים ואני חייב לטעום בשר חדש!!!!".
נרגעתי. היינריך ואשתו האהובה לא נמצאים בתוך בניין בוער...
"אתה זוכר שפעם נתת לי כתובת של מכון מאסז'ים??" המשיך היינריך, "אני מת לבקר שם!".
טוב, שיהיה לך לבריאות.
אחרי כשעה: "שוקי, אני עדיין חרמן!!" הרעים היינריך בקולו, "אם אני זוכר נכון, יש ברחוב הזה גם מכון ליווי, לא????"
אכן, היינריך היקר, יש בסוף הרחוב אחלה של מכון ליווי... בתאבון!
אחרי כשעה: "שוקי, אתה זוכר את הכתובת של מכון המאסז'ים ממקודם??" שאל היינריך בקול מתחנן... "היה נחמד במכון הליווי אבל הבחורה שעשתה לי מסאז' היתה ממש טעימה!!"
אחרי כשעה: "שוקי, השמוליק שלי שבע אז אני חוזר הביתה ואם בבושקה שואלת איפה הייתי כל כך הרבה שעות, שיחקנו כדורסל!"

נכתב על ידי , 30/11/2006 14:49   בקטגוריות היינריך  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-1/12/2006 17:56
 



מכתב לשדולת הנשים


היי, זה אני, היינריך.
יש שמועות שרוצים לסגור את הבלוג הזה. תדעו לכם שזה מאוד מרגיז אותי. באיזה עוד מקום אני יכול להתבטא כל כך יפה?

היום כתבתי מכתב לשדולת הנשים. כדאי לכם לקרוא:


שלום בנות,

בזמן האחרון רצה ברדיו פרסומת נגד אלימות מילולית, שמכילה כל מיני משפטים שאמרתי לאשתי הנוכחית, בבושקה. משפטים כגון "מי שם עליך בכלל?", "מי את שתעיזי לחלוק עלי, אשה? את רוצה שאני אזרוק את הטבעת לאסלה?", ועוד כל מיני משפטים החלטיים בסגנון.
המשפטים נאמרים ע'י כל מיני שחקנים שונים.
בסוף הפרסומת שומעים "אל תתני לאלימות מילולית להרוג אותך מבפנים. אם את סובלת, תתקשרי לשדולת הנשים" וכו' וכו'.

תדעו לכן שזאת חוצפה שאתן מתערבות לי בחיי הנישואין.

האשה שלי שייכת לי. לא סתם בשפה העברית אני נקרא הבעל. היא צריכה לעשות מה שאומרים לה.
אשתי רוצה שאני אשלוט בה. רק העובדה שהיא הסכימה להנשא לי מרצונה החופשי מראה שהיא רוצה גבר חזק שיחליט בשבילה (ואל תעזו לקרוא לי ניאנדרטל, אלא אם אתן רוצות שהמוניטורים החדשים במשרד שלכן יחטפו חבטות מעצם לחי החמור שלי).
אתן לא יכולות להתחיל להכניס לה רעיונות חתרניים לראש. כרגע היא מאושרת, כי יש מישהו שמכניס הגיון למוח הנשי שלה וקובע את מסלול חייה. אתן באמת רוצות להיות אחראיות לכך שהיא תיפרד ממני ותאבד את הכיוון שלה בחיים? לאן היא תלך אחרי שהיא תתגרש ממני? למסיבות שלכן? הן ממש לא שוות.

קידמה? לא בבית שלי!

לכן, בנות שדולת נשים היקרות, הגיע הזמן שתתחילו להצדיק את השם שלכן. במקום לנסות לתסבך בנות ולהפר את הסדר הטבעי, אולי כדאי שתתחילו באמת להשתדל לעשות דברים למען טובת הציבור. אתן יכולות להשתדל לענג אותי, למשל.

בכבוד רב,
היינריך החרמן.


אני מקווה שהן יישמו את ההמלצות שלי. אבל עד אז, אסרתי על בבושקה לשמוע רדיו. צריך להגן עליה מהמסרים המבלבלים שמסתובבים שם בחוץ
נכתב על ידי , 22/11/2006 14:23   בקטגוריות היינריך  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-22/11/2006 15:05
 



"כי יש לי אשה מטומטמת, זה למה!"


בסוף הגעתי לחתונה של היינריך ובבושקה.

החופה התחילה ברגל שמאל, אחרי שהתברר שלכלה נוצר חור בשמלה, כנראה בגלל שהיא היתה קרובה מדי לתאורה. אופס.. אני מקווה שזאת לא היתה שימלה מושכרת.

אחרי החופה הארוכה והמשעממת (עם כתובה על סך סכום של 6 ספרות. זה נורא טפשי - אנשים מודרנים לא מציינים כסף בכתובה), הם התחילו לרקוד סלואו. היינריך באמת צריך לשפר את הסלואו שלו, כי כל מה שהוא עשה התבטא בלהטות את אשתו השניה לצד ימין, ואז להטות אותה לצד שמאל. לא כל כך רומנטי.
ואז התחילו לאכול. האוכל לא היה משהו, וגם לא היתה להם מנה עיקרית לצמחונים (אם כי במילא נסתמתי מהפסטלים שאכלתי קודם).

ואז ראיתי שהיינריך ממש מתווכח בכעס עם בבושקה - מה שנראה ממש לא מתאים ולא לעניין ביום שאמור להיות היום המאושר בחייה. אחרי שהוא הלך ממנה שאלתי אותו למה הוא כועס, והוא אמר לי "כי יש לי אשה מטומטמת, זה למה!". הוא לא היה מוכן לפרט, אבל הוא ציין שהוא בסערת רגשות.

גם זה לא כל כך רומנטי.

שוקי ניסה לדחוף אותי להתחיל עם אחת החברות המדהימות של בבושקה. אבל היא נראתה די מעבר לליגה שלי. בסוף הצלחתי להחליף איתה כמה מילים, והתברר גם שבנוסף לכל לא ראיתי שיש הרבה כימיה. טוב, לפחות הצלחתי לדבר איתה יותר זמן מאשר אחד החברים של היינריך שגם ניסה (כנראה בגלל שאני כן טרחתי להתגלח לפני שהגעתי)

היו גם ריקודים, והיה בסדר יחסית. אולי בגלל שלא היה שם אף אחד שהתביישתי ממנו, אז לא התביישתי לנענע את הגוף שלי והרגשתי שאני עושה את זה כמעט באופן טבעי.
אבל אני לא כל כך מסתדר עם ריקודים ספונטניים. אני הרבה יותר מסתדר עם ריקודים קבועים מראש, כמו הריקודי עם.

כן, הריקודי עם שהפסדתי היום בגלל החתונה.

אני *שונא* להפסיד ריקודי עם, וזה דבר שלא עשיתי כבר לפחות שנה (אם לא מחשיבים את הטיסה לבלגיה). ובהחלט לא היה משתלם להפסיד ריקודי עם בשביל החתונה הזו.
ועוד דבר שלא חשבתי עליו בהתחלה - העובדה שבאתי לחתונה שלו עלולה להוביל לכך שאני אצטרך להזמין אותו לחתונה שלי! ואני לא חושב שאני רוצה אותו שם.
נו טוף, דיה לצרה בשעתה. יכול להיות שעד שתהיה לי חתונה, הוא יכנס לכלא על זה שהוא זרק נעל גם על החמות החדשה שלו.

נשאלת השאלה אם כדאי לי בעתיד לפסול כל חתונה אם היא נופלת על יום חמישי. ואני ממש לא יודע. תמיד אני מקווה שאני אפגוש מישהי מקסימה באחת החתונות... אבל בינתיים זה לא קורה, ותמיד אני נשאר בבאסה כזו על זה שלא הייתי בריקודים..

ואגב, הנה הברכה שכתבתי להיינריך (ההדגשות לא מופיעות בברכה):


היינריך ובבושקה היקרים!
מזל טוב לרגל חתונתכם!
אני מאחל לכם שאהבתכם תהיה חמה, הגיונית, הדדית, עקבית ומלאת כבוד ונאמנות.

חיבוקים.

קוטר


כשהיינריך יסתכל על המילים המודגשות, הוא בטח יצחק לעצמו ויחשוב "כן, בטח".
נכתב על ידי קוטר , 20/10/2006 01:55   בקטגוריות היינריך  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-20/10/2006 14:03
 



מה עדיף לי לעשות ביום חמישי הקרוב?


יש לי שתי בחירות:

1. ללכת למאורע חברתי שאני מאוד אוהב ועושה ברציפות כבר כמעט עשור. מאורע שחסרונו עלול לגרום לי לאי נוחות בהמשך השבוע.
2. ללכת למאורע לא ממש מעניין, בו מישהי תהפוך לשיפחה באופן רשמי, וגם לשלם עליו כ-200 ש"ח.

כן. היינריך מתחתן (הנה הפוסט באותו בנושא). והוא החליט לעשות את זה דווקא ביום חמישי - היום הקדוש של ריקודי העם.

נשאלת השאלה - למה אני צריך לבוא לזה?
היינריך הוא לא חבר שלי. הוא חבר של חבר שלי, ותמיד דאגתי שתהיה את ההבדלה הזו, כי אני לא רוצה להיות חבר של אדם כל כך לא מוסרי.
בוקי אומר לי שהיינריך יעלב מאוד אם אני לא אבוא. אבל למה שאני אתחשב ברגשות של מישהו שזורק נעליים על האקסית החד-הורית שלו?

(מצטער על העדכון הכפול. זה בגלל כמה לחיצות לא אחראיות על Back...)
נכתב על ידי קוטר , 14/10/2006 14:25   בקטגוריות היינריך  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של analvva, analvva ב-16/6/2007 19:51
 



יש לי ראוטר אלחוטי! וגם - ערב עם היינריך


הפוסט הזה מחולק לשני חלקים. חלק ראשון יהיה קשור לקטוגריה "דברים טכנים משעממים", ויהלל את הראוטר החדש שלי. בניגוד לפוסטים אחרים מהקטגוריה, הוא לא יהיה רק משעמם. הוא יהיה גם בלתי קריא לחלוטין לאנשים שלא מתמצאים ברשתות (ואני לא מדבר על רשתות של שערי כדורגל).
החלק השני ינסה לאזן את השעמום באמצעות הסיפור על מה שעשיתי ביום שישי.

מי שרוצה לדלג ישר לחלק עם היינריך, שזה אומר בודאי רוב הקוראים, מוזמן ללחוץ כאן.

יש לי ראוטר אלחוטי!
עכשיו אני יכול לשבת עם הלפטופ להשתמש באינטרנט מכל מקום בבית. לפעמים נמאס לי לשבת בחדר שלי, ואני רוצה ללמוד .NET ממקומות אחרים בבית, אבל עד עכשיו זה לא היה אפשרי. ועכשיו זה כן.

הראוטר שלי מה-זה מגניב. שולטים עליו באמצעות ממשק web-י. בניגוד לראוטרים הישנים, שבשביל לשלוט עליהם היה צריך להתקין כל מיני תוכניות שמתחברות לראוטר באמצעות פרוטוקול SMNP המסורבל. אני אומר - כמה שפחות להתקין יותר טוב.

יש לו המון המון אופציות. למשל, יש לו שרת DHCP. שרת DHCP בדרך כלל נותן כתובות זמניות למחשב, שמשתנות בכל התחברות. אבל מה אם אני רוצה שלמחשב שלי תהיה כתובת קבועה ברשת הפנימית, בשביל שההתקנים האחרים יוכלו תמיד למצוא אותו? אני יכול להגדיר דרך המחשב כתובת קבועה לחיבור האלחוטי, אבל אז אני אצטרך לבטל את הכתובת הקבועה בכל פעם שאני מתחבר לרשת אחרת (כי ככה זה עם חלונות XP הטיפש).
אבל במקרה של הראוטר שלי, אפשר לומר לו לתת למחשב כתובת קבועה לפי זיהוי ה-MAC שלו (ולא, זה לא מקינטוש. זה Media Access Control). וככה הלפטופ שלי תמיד יקבל את הכתובת 192.168.1.2.

נכון יש בעיה עם ראוטרים, שאחרי שמתקינים אותם, אז פתאום למחשב יש בעיה לקבל קבצים במסנג'ר, והוא מקבל Low ID ב-eMule. זה בגלל שהראוטר לא נותן למחשב להקשיב לפורטים. אבל עם הראוטר שלי, אפשר לומר לו שכל נסיון התחברות יעבור ישירות לכתובת של השרת, שבמקרה הזה הוא נמצא ב-192.168.1.2 (יש לו כתובת קבועה, זוכרים?). אז ככה הלפטופ שלי מקבל את כל ההתחברויות, וגם אפשר בכל זאת לצרף עוד מחשבים לרשת האלחוטית.
כמובן שזה מבטל את היתרון של הראוטר שמונע מאנשים לא מורשים להתחבר למחשב, אז צריך לדאוג שבמחשב עצמו יהיה Firewall כדי לסנן את כל התולעים.

כמובן שהראוטר תומך בהצפנת התקשורת בתקן WPA, שזה מאוד חשוב. אני לא רוצה שאנשים מהרחוב יתחברו לי לרשת ויבצעו פעולות שיראו כאילו שאני עשיתי אותן. תזכרו חמודים, אם אתם משתמשים בראוטר אלחוטי, אף פעם אל תשאירו אותו פתוח לקהל הרחב (ואז הוא מופיע ברשימה של XP בתור Insecure network). במקום זה תמיד תשתמשו בהצפנה, ולא בהצפנת WEP כי נורא קל לפרוץ אותה (והיא גם מאיטה את המחשב, ובכלל היא מסובכת לשימוש). במקום זה תשמשו ב-WPA.

וגם הראוטר מאפשר לעדכן אוטומטית את DynDNS בכל פעם שהכתובת שלי משתנה (אם יש לי חשבון שם). זה הרבה יותר נוח מלהתקין תוכנית עדכון במחשב, נכון?

יש לראוטר גם קצת חסרונות.
קודם כל, אחרי ששידרגתי את הקושחה (Firmware) שלו, פתאום הכפתור של Help שמופיע במסכים הפסיק לעבוד עם פיירפוקס, והוא פועל רק עם IE. מאכזב (אבל בטח אפשר לתקן את זה עם סקריפט של GreaseMonkey).
שנית (זהירות: פסקה ממש ממש לא חשובה), הוא לא מאפשר לי להתחבר לממשק הניהול של המודם של בזק (שהוא מודם ECI, ונמצא בכתובת 10.0.0.138. איזה מזל שאמרתי לבזק שאני לא רוצה מודם USB, נכון? כי מודם USB אי אפשר לחבר לראוטר). אמנם זה ממש לא חשוב, כי אין לי מה לעשות עם הממשק הזה, אבל סתם הייתי רוצה שתהיה לי את האופציה הזו.
הראוטר עצמו יכול להתחבר למודם בעצמו בקלות (דרך PPPoE), אבל הוא לא נותן לי לגשת אל המודם בעצמי, כך שבשביל לגשת אליו אני חייב לנתק אותו מהראוטר ולחבר אותו ישירות למחשב.
למעשה, אפשר גם לעשות שהראוטר כן יוכל לתת לי להתחבר למודם. אפשר לעשות שהמודם עצמו יתחבר לספק השירות דרך PPPoE, יריץ את שרת ה-DHCP ויספק את הכתובות, והראוטר יתפקד רק בתור HUB (אחרי שאני אבטל את ה-NAT). זה אומר גם שאני אגדיר את החיבור לרשת בתור Static.
אבל שרת ה-DHCP של המודם לא תומך בכתובות קבועות, כמו שרת ה-DHCP של הראוטר. ולכן אני לא אשתמש באופציה הזו.
(סוף הפסקה הממש לא חשובה).


עכשיו תשמעו, לא הכל היה חלק. בהתחלה קניתי את הראוטר בבאג, וקצת חששתי, כי הדבר הקודם שקניתי בבאג היה המוניטור המעצבן של LG (דגם F700B), שמצפצף לפעמים, וזה ממש מציק. והבעיה היא שזה קורה רק לפעמים, והשירות לא מוכן לתקן את הבעיה, כי הוא בכלל לא נתקל בה. (ויש לו עוד בעיה)

חיברתי את הראוטר האלחוטי בהתלהבות למחשב, והכל בו פעל נפלא, חוץ מהחיבור האלחוטי.. קיוויתי שהבעיה אצלי, כי לא רציתי ללכת שוב פעם לחנות - לא כיף ליסוע באופניים בחום הזה.
אז ניסיתי המון דברים, כמו לשדרג את הקושחה של הראוטר, לעדכן את הדרייברים של החיבור האלחוטי בלפטופ, שינוי המון אופציות וגם מספר גדול של Factory resets. אבל זה לא עזר.. עדיין הלפטופ לא היה מסוגל לראות את הרשת של הראוטר.
איזה חוסר מזל - קניתי שם שני מוצרים, ושניהם פגומים..

(טוב, גם קניתי תיק ללפטופ באופיס דיפו באותו קניון, והוא נקרע לי אחרי כמה חודשים. וגם לפני כמה זמן הלכתי שם ובחורה מסויימת קראה לי, אבל לא שמעתי אותה. כמה ימים אחרי זה היא טסה בחזרה לבלגיה, וכך פספסתי את ההזדמנות האחרונה לראות אותה למשך השנה הקרובה. כנראה שהמקום עצמו חסר מזל. אני מקווה שהקומקום שקניתי שם לא יתקלקל).

אז הבאתי את הראוטר בחזרה לבאג, והם בדקו אותו ואחרי כרבע שעה בה סתם טיילתי בחנות והשתעממתי, הם הגיעו למסקנה שהוא באמת לא בסדר והביאו לי אחר.
לא רציתי להסתכן, וביקשתי שיתנו לי לבדוק שהחיבור האלחוטי פועל לפני שלקחתי את הראוטר הביתה. אז בחנות פתחו לי אותו וחיברו אותו לחשמל, ואז התחברתי אליו עם הלפטופ שלי (שגם אותו הבאתי לחנות). וראיתי שהחיבור האלחוטי באמת פועל. ורק אז נרגעתי..
(מה שהיה מוזר הוא שהראוטר הראשון שקיבלתי היה נראה כבר פתוח - לא היו עליו את החותמים שצריך להסיר, שהיו על הראוטר השני. גם בראוטר השני היה כבל רשת באריזה, ובאריזה של הראוטר הראשון לא היה כבל רשת.. חשוד מאוד. ועכשיו יש לי גם עוד כבל רשת. איזה כיף! אני מאוד אוהב כבלי רשת).

אגב, זה ראוטר שכבר לא מייצרים. נראה לי שהרבה פעמים, דברים שלא מייצרים יותר, אבל אינם מיושנים, יכולים להיות מציאה, כי הם יותר זולים. ואם תהיתם, הוא מסוג 3crwe554g72t

והנה מה שקרה ביום שישי הזה (היום יום שני - רק בשביל הרישום)

קבעתי להפגש עם שוקי, בוקי, היינריך וארוסתו בבושקה ברמת החייל, ואז נחליט לאן ללכת. אחרי סיבוב במקום, נראה לי שהקונצנזוס היה מקס ברנר אחרי שאופציית הסושי-סמבה נפסלה בגלל חוסר מקום ללא-מעשנים, אז הלכנו למקס. מעניין שאין שם תור, בניגוד לסניף של הרצליה פיתוח, ששם צריך לחכות שעה לפחות אם מגיעים בסוף השבוע (הידעתם? בצינורות על הקירות לא זורם שוקולד באמת).

הנה שיחה אחת שהיה באמצע ה"סעודה":

[שוקי] אז למה אתה לא משדך לי את X?
[קוטר] לא נראה לי שתרצה אותה. היא שוכחת להוריד שיערות מהרגלים.
[שוקי] אוי.
[היינריך] יש לה יום הולדת בקרוב? אתה יכול להביא לה אפיליידי.
[שוקי] Happy-lady? זה לא ויברטור במקרה?


ועוד שיחה, שבוצעה בזמן ששוקי ובוקי היו בעיצומו של ויכוח משעמם למדי. דיברתי עם היינריך, בזמן שארוסתו עמדה לידו ותפקדה בתור עציץ, כמו שהיא עושה רוב הזמן.

[היינריך] אתה פשוט רושם לבוס שלך כמה שעות עבדת כל יום, והוא משלם לך עליהן? איך הוא יודע שאתה לא מרמה אותו?
[קוטר] הוא סומך עלי. הוא יכול לראות אם הזמן שרשמתי הוא לא הגיוני. חוץ מזה, לא טוב לשקר לבוס.
[היינריך] אתה צודק. לא כדאי לשקר לעבודה. עדיף לשקר לחברה.

ואת זה הוא אמר ליד ארוסתו, בלי להתבייש.
אמנם תמיד הקשרים שלו הם כאלה - הוא מוצא מישהי שנהנית שמתייחסים אליה כמו סמרטוט (עד שנמאס לה אחרי שנתיים-ארבע). אבל בכל זאת, זה לא נראה לי הגיוני.. אני חושד שלבבושקה יש מטרה מסויימת בזה שהיא מתחתנת איתו. אולי היא עושה עליו מחקר? אולי היא רוצה להשתלט לו על המוח ולהפוך אותו לעבד שלה? זה לא נשמע הגיוני, אבל זה הרבה יותר הגיוני מהדרך שבו היא מרשה להיינריך להתייחס אליה.

אגב, הוחלט שלמען טובת הציבור, חייבים לסרס את היינריך. הוא כבר התרבה פעם אחת, וזה נראה לי יותר ממספיק (יכול להיות שגם הבת שלו אוהבת לתפוס בראשים של אנשים ולתת להם ביס? הלוואי שידעתי, אבל הוא כנראה יפגוש אותה רק שהיא תגיע לגיל 18, שזה עוד 16 שנה).

לכן, אם אתם יודעים על משרות פנויות בכור של דימונה, אתם יותר ממוזמנים לספר לו.
נכתב על ידי קוטר , 11/9/2006 20:39   בקטגוריות היינריך, דברים טכנים משעממים, דברים ארוכים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-24/9/2006 09:26
 



חדשות טובות, חזרזירים שלי!


אהלן.
זה אני, היינריך.

חברה שלי, בבושקה (שם בדוי סטנדרטי), כל הזמן אומרת לי שאני מתנהג כמו בבון, אז אמרתי לה שנלך לפארק הקופים בשביל להראות לה את הקרובים שלי.

הזמנתי גם את שוקי וקוטר, כי נורא כיף לי איתם. במיוחד עם קוטר שאני מה-זה מחזיק ממנו. הם בדיוק חזרו מהים כשהתקשרתי אליהם, אז הם באו עם בגדי ים.

בשביל לעצבן את שוקי (שאני מכיר אותו כבר שנים), הזמנתי מול הפנים שלו את קוטר לחתונה שלי. וכששוקי שאל מה איתו, אמרתי לו שנחשוב עליו.. נראה שנושא החתונה נפל על שניהם כמו פצצה. הם ידעו שאני עומד להתחתן, אבל נראה לי שהם קיוו שזה יקרה כמה שיותר רחוק, כי הם מרחמים על בבושקה.

אבל אין מה לעשות. חשוב לאדם כמוני להתחתן. ככה יש יותר סיכוי שהבחורה תישאר תחת השליטה שלי.. זאת החתונה השניה שלי. אני כזה מבסוט! להזכירכם, כרגע אני גרוש עם ילדה, אבל הילדה היא לא מהגרושה (לא ראיתי את הילדה שלי כבר כמעט שנתיים).

אם בבושקה רוצה שאני לא אתגרש ממנה, היא צריכה להקפיד על שני כללים בל יעברו:
1. אסור לה להעלות במשקל.
2. היא חייבת לציית לי.

רוב היחסים הרומנטיים שלי התנתקו אחרי שהבחורה החליטה פתאום לתפוס עצמאות ולהפסיק לעשות כל מה שאני אומר לה. וזה כל כך טיפשי מצידן. הן פשוט לא מבינות שאני הגבר, וההחלטות שאני אקבל תמיד יהיו יותר טובות ממה שהמוח הנשי המסכן שלהן יהיה מסוגל להפיק. יש לי פנטזיה על מעגל כזה שאפשר לתקוע בראש של הבחורה, שידאג שהיא תמיד תהיה בשליטה המוחלטת שלי, וכך מובטחת לשנינו מערכת יחסים מוצלחת (ואם כבר עושים מעגל כזה, כדאי שהוא יאפשר גם לכבות את האשה מדי פעם כדי שאני אוכל להזמין מדי פעם בחורות אחרות הביתה).

אז זהו.

וחוץ מזה, היה ממש כיף בפארק הקופים. היום שם מדריכים כמעט ליד כל כלוב שהסבירו על הקופים, וקוטר סיפר לנו שהמקום גם מתפקד בתור אולם חתונות. איזה מגוחך זה לכתוב על ההזמנה "פארק הקופים", אתם לא חושבים?
אפילו נגעתי בקוף סנאי אחד (הם היחידים שהיו משוחררים מחוץ לכלוב), למרות שבכניסה הזכירו לנו לא לגעת בקופים ולא להאכיל אותם. כן ממש.

יאללה סלאמת.


עדכון: אופס, מצטער על העדכון הכפול. זה לא היה בכוונה. אני לא רגיל לכל עולם הבלוגים הזה - תהיו סבלנים איתי, בחייאת.
נכתב על ידי , 19/4/2006 23:26   בקטגוריות היינריך  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של endless pain ב-24/4/2006 12:53
 



זמנים קשים בפתח


אל תצפו להרבה פוסטים בזמן הקרוב.


במיוחד היום. אני מסתכל בדוא"ל שלי ורואה הודעה חדשה מlook4love וחושב לעצמי "איזה יופי. סוף סוף ענו לי מאתר ההיכרויות. אני מקווה שזאת לא איזו הודעת דחייה" (כי רוב הבנות יודעות שאם מישהו לא מוצא חן בעיניהן, אז עדיף לא לשלוח לו הודעה - זה סתם יוצר ציפיית שוא).

ואז אני מסתכל במה שקיבלתי:

מה שלומך?אני אשמח להכיר אותך בכייף-:)ואשמח להכיר חברים חדשים:)אם יש לך איסיקיו או מנסג'ר או פלא
אשמח ומחכֵּה לשמוע ממך. X המאושר


גבר שלח לי הודעה.
ובכרטיס שלו כתוב שהוא אוהב לראות את דודו טופז.

אוח, אלקובים הצילני.

נ.ב.: הנה הכרטיס שלי באתר look4love



28.12.2005
שיחה שיכול להיות מאוד שהתקיימה:


שוקי: תקשיב היינריך, קוטר בדיכאון. אתה חייב לשדך לו מישהי כי אף אחת לא עונה לו באתרי ההיכרויות.
היינריך: הממ..יכול להיות שיש לי מישהי בשבילו.
שוקי: באמת?
היינריך: כן. קופאית שיצאתי איתה פעם.
שוקי: קופאית? אתה חושב שיהיו לו איתה נושאים משותפים לשיחה? יש לה תחביבים מעניינים?
היינריך: מי צריך נושאים משותפים. העיקר שיוכל להשחיל אותה ולהרגיש גבר-גבר.
שוקי: טוב, אולי זה יוציא אותו לפחות מהמצברוח הזה שלו.
היינריך: אל תדאג. היא בחורה משהו משהו. עדינה וביישנית כזו, ורק מחכה שמישהו יראה לה מאיפה משתין הדוב.
שוקי: אני מקווה שהיא אוהבת שמשחקים לה בשיער.
נכתב על ידי קוטר , 25/12/2005 23:33   בקטגוריות יומני היקר, היינריך  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אֱייל ב-2/1/2006 21:38
 



קוטר נרתם למלחמה במיקרוסופט


היינריך (שמוזכר לאחרונה בפוסט הזה) התקשר אלי ושאל אותי מה לעשות כדי שחברה שלו לא תדע שהוא גולש לאתרי סקס.

הצעתי לו שיעשה שהאינטרנט אקספלורר לא ישמור את ההיסטוריה. אבל הוא לא רצה לשנות הגדרות, כדי שזה לא יראה חשוד, כי אז חברה שלו עלולה לשים לב שההיסטוריה לא נשמרת.

אז מה אמרתי לו לעשות במקום? להתקין את המתחרה הגדול של אינטרנט אקספלורר, שהוא פיירפוקס כמובן. ואחר כך הסברתי לו איך להגדיר אותו ככה שהוא ימחק את כל ההיסטוריה ברגע שיוצאים ממנו.

שתי ציפורים במכה אחת: ככה גם עזרתי לו לספק את עצמו, וגם תרמתי למלחמה נגד מיקרוסופט.
אני פשוט צדיק.
נכתב על ידי קוטר , 15/12/2005 15:35   בקטגוריות היינריך  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-15/12/2005 19:05
 



הודעה


הי, זה שוב אני, היינריך.

רציתי לומר שאני מאוד אוהב את חברה שלי, וגם נמשך אליה, ואנחנו מתכוונים להתחתן מתישהו בשנה הבאה.
אבל אני מחפש בשר חדש.

מישהי מעוניינת? הזוכה תזכה לבלות לילה סוער עם ניאנדרטל. מומלץ לחובבות פרהיסטוריה.
נכתב על ידי , 24/10/2005 00:39   בקטגוריות היינריך  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-29/10/2005 21:14
 



יוזמות עסקיות ברחובות


הי.

זוכרים אותי? אני מוזכר בפוסט הזה.

רציתי לספר לכם שהיום הלכתי לעשות עסקים ברחובות. יש ברחובות חברה שמייצרת מסנני מים שמפרקים את האבנית, שמרכיבים אותם על צינור המים הראשי, והיא מציעה לי להיות שותף עסקי שלה בתנאים הבאים:

1. אני קונה מסנן אחד שלהם במחיר של 16,000 ש"ח.
2. אני מקבל רשות אחרי זה להמליץ לחברים שלי על אותו מסנן, ועל כל חבר שלי שקונה את זה אני מקבל עמלה של 1,500 ש"ח.

אמרו לי ככה שאני יכול בקלות להרוויח 20,000 ש"ח בחודש. נשמע מאוד משתלם, לא? אז בואו תקנו ממני מסנן מים. זה שווה.
נכתב על ידי , 12/10/2005 01:56   בקטגוריות היינריך  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-12/10/2005 22:30
 



הסיפור על היינריך


לאחד החברים שלי, שאני לא אספר מיהו מטעם סיבות של צנעת הפרט, יש חבר אחד שאני אקרא לו היינריך (שם בדוי סטנדרטי).

והוא אדם מאוד מאוד מעניין. אספר לכם כמה עובדות עליו:
לפני כמה ימים הוא הלך למכון עינוג כי חברה שלו לא היתה בבית, וזה דבר שקורה אצלו די הרבה.
זאת ועוד - הוא עוד מעט עובר לגור עם חברה שלו (הוא רוצה להינשא לה), אז הוא שאל את אותו חבר אם הוא יוכל להשתמש בדירה שלו בשביל שהוא יוכל לבגוד באותה חברה.
הוא גרוש, ויש לו ילדה, אבל לא מהגרושה.
אמא של אותה ילדה מעדיפה לא לקבל ממנו מזונות, ובלבד שהוא לא יבוא לראות את אותה ילדה (והוא לא ראה אותה כבר שנה וחצי). זה בעקבות מאורע מצער בו היינריך סיים ויכוח עם אמא שלה ע'י זריקת נעל עליה. בקרוב המשפט - ואני מאוד רוצה להיות שם.
הערת החבר: אני חושב שאנשים כמו היינריך צריך לסרס. זה כזה חסר אחריות. שלא יזהמו את שאר העולם.
יש לו הצלחה רבה עם בנות אוקראיניות, כי מסתבר שהוא מה שרובן רוצות: הן רוצות גבר חזק שיאמר להן מה לעשות, יגביל את החופש שלהן ויבגוד בהן על ימין ועל שמאל (מה שנקרא: A lose-lose situation)
הוא גם שונא שחורים..


אבל מה שהכי מעניין זה שלאותו היינריך יש אובססיה מוזרה.
גם לי יש אובססיה, לשחק בשיער - אבל נשים לא נפגעות מזה (אני מאמין).
אבל היינריך אוהב לתפוס לאנשים בראש, ולנסות לנגוס להם בו.
תחביב מאוד מוזר, ללא ספק.
האגדה מספרת שהתחביב התחיל בעקבות התוכנית "תופסים ראש" עם נתן דטנר, שלמרבה הצער היינריך לקח את שמה באופן מילולי.
כמה שנים לאחר מכן ערוץ 2 יצא עם פרסומת בה נאמר "רוצה ביס, מיקי?", וגם היא השפיעה קשות על אותו היינריך.
הפנטזיה שלו הוא לראות ראש קרח של כושי, למרוח עליו שמן ולתת לו ביס.

בדרך כלל היינריך מנסה לתפוס רק את הראש של חברים שלו, ואלה בדרך כלל לא נותנים לו לעשות הרבה נזק, אבל היה אתיופי אחד שלרוע מזלו יצא לו לעבוד עם אותו היינריך. והיינריך פינטז על הראש שלו הרבה זמן. ואז פעם אחד שניהם היו לבד, אז היינריך בא אליו מאחורה, תפס לו את הראש ונתן לו ביס.

האתיופי נמלט מהמקום. לאחר מכן ניסו לעשות בינהם סולחה, והאתיופי אמר שהוא לא חשב דברים כאלה קורים בארץ הקודש, והוא מעדיף כבר לחזור לערבות אתיופיה.

למזלו של האתיופי, פיטרו את היינריך מאותו מקום עבודה. מעניין למה...
נכתב על ידי קוטר , 11/6/2005 01:36   בקטגוריות היינריך, קלרה הקרציה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fucking Klara ב-13/6/2005 23:23
 



43,324
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)