לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קצת שונה.

Remember to always be yourself. Unless you suck.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

הייתי.


הייתי מרעיבה את עצמי

בשביל לרצות לצאת שוב מהבית

והייתי נותנת לעצמי לסבול פיזית, כי בפנים אני הכי נהנת כשכואב לי בחוץ, כשאני רעבה עד כאב

והייתי מאושרת עד אין סוף, עם חיוך מאוזן לאוזן, והרבה יותר מושכת והרבה יותר יפה,

כי איפה הימים האלה שבאמת הרגשתי שאני משהו? הימים שהיתה לי המוטיבציה לשתוק

ולסגור

ולהתכווץ

עד שזה כבר לא בריא

עד שהצלעות בחוץ ועד שעצמות הבריח קורעות את העור

 

חשבתי שאני לא ארצה בחיים לחזור לשם, לשיגעון המוחלט הזה, וששובע הרבה יותר בריא מרעב

אבל הרעב הזה, הצמא, החשק, המשיכה לעבר, התהיות של מה אם

אני לא רוצה להיות מי שאני עכשיו

אני צריכה ללמוד מחדש לשתוק, לסגור ולהתכווץ, ולחייך כאילו אין מחר.

 

אני צריכה לחזור לעצמי.

הייתי מרעיבה את עצמי. החל מעכשיו.

אני לא יכולה יותר.

הגורל הכניס לי אחת יפה, והריכולים עוד יותר, ולשמור על פרופיל נמוך, ולשתוק, הרבה הרבה לשתוק

אני רוצה, אני כל כך כל כך רוצה לרצות לצאת שוב מהבית ושלא יהיה זרוק לי חצי ארון על המיטה

אני רוצה להרגיש יפה שוב...

 

אני לא יכולה לתאר במילים בכלל, ואין לי משהו עוצמתי מספיק לומר, ואין לי חשק לומר ואין לי את החן

ואין לי את החיוך

ויש לי את כל מה שאני הכי לא רוצה. אני.

איך עושים את זה.

נכתב על ידי , 9/3/2009 17:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אניייייייייייי... ב-10/3/2009 10:33
 





33,053
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובוהוליק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובוהוליק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)