לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

שאלון הספרים של לי


 
מה הספר האהוב עלייך?
 
איזה ספר מונח כרגע ליד המיטה שלך?
Nancy Friday, Men in love
בערך בעמוד שלוש היא אומרת שגברים אוהבים נשים יותר משנשים אוהבות גברים ומבאסת לי את כל הספר. לא בטוח שאמשיך לקרוא.
 
איזה ספר נהנית לקרוא ומעולם לא העזת להודות בכך?
ספרים שאני כתבתי(?)
 
איזה ספר לא קראת ומעולם לא העזת להודות בכך?
אסתפק בלומר שקראתי בערך עשירית מהספרים שהיה ראוי שאקרא.
 
איזה ספר ילדים הכי נצרב בך?
חסמבה: הכמות מנצחת איכות. היו בערך עשרים ספרים, מה יכול להביס מסה כזו?...
את גבעת ווטרשיפ קראתי בצבא. ספר מצוין שבמצוינים.
 
איזה ציטוט הכי נחקק בך?
הציטוטים שאני אוהב הם דווקא משירים וסרטים, למשל:
- I move faster alone מתוך הסרט פלאטון
- צ'אק נוריס - Heroes Still Born In Numbers of One
אם תסלחו לי על האגו טריפ, דברים שאני אמרתי:
- עדיף לשמוע סיד בארט מלהיות סיד בארט
- אתה מביט שוב בעיניה, ויש להן את המבט האוהב שאתה כל כך אוהב
- עם כל האהבה העצמית הזו כלל לא ברור איך זה שאתה עדיין סטרייט
נראה לי שאני יכול להמשיך לנצח.
 
עם איזו דמות בדיונית היית מתחלפת ל-24 שעות?
יש לי מספיק צרות משלי, תודה. 
 
מי האדם שהכי השפיע על הרגלי קריאה שלך?
אחותי.
 
מה המקום הכי מוזר שקראת בו?
טנק (גבעת ווטרשיפ). 
נכתב על ידי אבי , 2/3/2009 09:41  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Guy ב-15/3/2009 19:50





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)