לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

כמה עניינים ממש בקצרה


מוזר שדווקא ליכודניקים לועגים להירשזון וסבורים שנעשה איתו צדק. אפשר לחשוב שהירשזון מעלום לא היה במפלגה כלשהי חוץ מ"קדימה" ושההסתדרות שאיפשרה לו לגנוב כסף היא "הכללית". (אין לינק לליכודניקים הלועגים, חכו עד הערב, יהיה בכל עיתון.)
רוצים שאני אכתוב על ההורים שלי, no less. אחרי שפסלתי תגובות ציניות אחת אחרי השניה, נזכרתי שמצאתי השבוע קטלוג ובו הלגו הראשון שלי.

אמיר, אגב, שאל אותי השבוע האם הכוכבים לא נופלים מהשמיים בגלל שהם מודבקים למשהו, ואם זה שהארץ דומה לשמש ולירח, אומר שהיא בצורת עיגול או חצי-עיגול. בקיצור, אני צריך דגם של מערכת השמש, משהו שאפשר להפעיל בידיים, לסובב וכל זה. פחות חשוב שתהיה כל הפונקציונליות, יותר חשוב שאפשר יהיה לשחק עם זה.
איראן תהיה מדינה חופשית. (עדכון 15:00 לינק נכון; תודה פיטר) כמובן, אי אפשר לדעת האם יקרה לה מה שקרה לברית המועצות (לא המקום שהייתי רוצה לחיות בו היום). עדיף שיקרה לה מה שקרה לפולין, הונגריה, צ'כיה, וכו'. אבל משהו יקרה והמשהו הזה יעלים את האיסלם הפונדמנטליסטי. כל העולם הופך חופשי יותר, רק ישראל - לא. אם היא לא תתחיל להשתפר במהירות, היא עוד תמצא את עצמה אחת המדינות היותר נחשלות, עניות וטוליטריות. 
נכתב על ידי אבי , 24/6/2009 13:18  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מנטה ב-25/6/2009 15:06





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)