לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

תשובות לשאלון ביטלס / מרק טווין - מסע תענוגות בארץ הקודש / נושא חם







את מכירה את להקת הביטלס? להורים שלי היו תקליטים שלהם וכשהייתי הכיתה ז' לנון נרצח ופתאום היה פופולרי להגיד שאתה אוהב אותם.

 

איפה שמעת עליהם לראשונה? השיר הראשון שהכרתי היה Michelle (הלכתי לבדוק את האיות).

 

את שומעת לפעמים שירים שלהם? חלילה. לא מת עליהם.

 

כמה שירים שלהם את מכירה? בטח פחות מחמישים.

 

מה את חושבת עליהם בתור להקה? לא משהו. אוהב את מה שעשו לקראת הסוף, כשברור שהושפעו עמוקות ממה שניגנו אז אנשים אחרים.

 

לדעתך "הלהקה הטובה והמשפיעה ביותר בכל הזמנים" הוא כינוי שמתאים להם? אני מניח שאפשר לבדוק האם נכון עבודתית שהיא הכי פופולרית בכל הזמנים. הכי טובה? לדעתי ממש לא.

 

האם את אחת שמעריצה את הביטלס, אחת שרק שומעת שירי ביטלס, אחת שבקושי מכירה שירי ביטלס, או אחת שלא מכירה אף שיר של הביטלס? מכיר קצת.

 

האם כל מה שצריך זה אהבה? איכס.

 

הסיבה לכך שאני עונה בכלל על השאלון הזה: Did you understand the music, Yoko?

 

ולסיום, מהו שיר הביטלס הכי אהוב עלייך? A day in a life:





מרק טווין - מסע תענוגות לארץ הקודש

 


למרות ששמעתי עליו כבר בגיל שהקריאו לי את טום סוייר והקלברי פין לא ידעתי כמעט כלום על הספר הזה. למשל, שהוא היה הספר הכי נמכר של מרק טוויין בימי חייו. כשכבר קראתי, גיליתי שכל מה שאני יודע על ציניות ולעג, מקורו בספר הזה. אני לא מגלה שום דבר חדש כשאני אומר שמרק טווין יודע לכתוב ומן הסתם בעצמי ידעתי פחות או יותר שהרעיון המרכזי בספר הוא שבמאה התשע-עשרה ארץ ישראל היה שוממה ומאוכלסת באוכלוסיה נחשלת לחלוטין (מכאן נהוג לפתח את הרעיון אל "נו, לפני העליה הראשונה הארץ היתה ריקה כך שתכלס לא נישלנו אף אחד). אבל, לא היה לי שמץ של מושג שהרעיון הזה מובע בצורה כל כך קורעת. 





נושא חם וחכם


  • שנה לפחות באיטליה
  • שבוע ברבעון בפריס (החל מ-2011, כמדומני)
נכתב על ידי אבי , 28/6/2009 18:48   בקטגוריות ביקורת ספרים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-29/6/2009 13:27





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)