לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

יכול להיות שהבן שלי יעבוד שם


היתה עכשיו כתבה בחדשות בטלויזיה על ועדי העובדים של ימינו. מעסיקים נותנים לעובדים שלהם להתנגד, לא זו הבעיה. השאלה היא מה יוצא לעובד שיש לו אפשרות להתאגד.
כמובן, אף נציג ועד בכתבה הזו לא הצליח להתנסח בצורה הגיונית כלשהי.
טיעון אחד, למשל, היה ש"גם פועל היי-טק שמרויח עשרים אלף שקל צריך להתאגד כי הוא לא יודע מה יהיה מחר בבוקר". הייתי אומר אולי רק, שאם אתה בהיי-טק ומרויח עשרים אלף שקל, אני מאוד מקווה בשבילך שהיעד שלך בחיים הוא להרויח ארבעים אלף, או מאה-וארבעים אלף. 
בסוף הכתבה - וכאן באמת שיחק אותה הכתב\עורך שלה - אומר איש הוועד שהוא הקים את הוועד כדי שיהיה מי שייגן על הבן שלו כשהוא יהיה פועל באותו המפעל.
אם זה מה שאיש הוועד מאחל לבן שלו, אני חושב שזו התעמולה הכי טובה בעד קפיטליזם שמישהו היה יכול לחשוב עליה.
נכתב על ידי אבי , 24/2/2010 21:00  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גליתחתן ב-26/2/2010 17:32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)