לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

המשחן של ביבי


אני מאמין שפרשת בית החולים ברזילי (14 שקלים לחניה של יום שלם, רוצו בהמוניכם) היא ספין של ביבי שמטרתו להוריד מסדר היום את המשבר החמור עם ארה"ב (אני תומך לחלוטין בעמדת ישראל מול ארה"ב, כמובן, אבל מתבאס מהתבוסה בשדה הקרב המדיני).
מכיוון שביבי איכלס את הליכוד באנשים מאיכות מאוד מסוימת, לא היה מי שיעזור לו מול האמריקנים (מאיר דגן עובד רק מישראל מזרחה, אני לא מבין?). לכן, משהובס בידי האמריקנים, ולנוכח התקשורת הישראלית שחגגה על התבוסה הישראלית, הוא מיהר לשנות נושא ונותן לנערים לשחק לפניו (אתם לא מאמינים כמה תנ"ך הבן שלי גורם אותי לקרוא. פרטים בקרוב * ).
הכאילו-משבר באשקלון הוא מסוג הדברים שיודעים איך הם מתחילים אבל לא איך הם מסתיימים (ע"ע המשחן שהוציא את יהדות התורה מהקואליציה לפני עשר שנים). 
לא יהיה טוב אם ביבי יפול. השאלה היא מה יהיה אחר כך. אם הוא יבנה מחדש את הליכוד בלי חבר הלא-יוצלחים הנוכחי, אולי הוא יקבל קצת יותר אמון מהעם ולא יזדקק לשותפים ברמה כה ירודה.
ואולי לא.
 
 
* דוגמא קטנה: אבא, היום אני רוצה שתספר לי את הסיפור שאחרי הסמל של הצבא.
נכתב על ידי אבי , 22/3/2010 18:40  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-31/3/2010 12:19





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)