לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

הדרקון הראשון שלי


אמיר לקח אותי לסינמה סיטי (עשה בשכל וקנה לי בירה לפני). 
הדרקון הראשון שלי הוא סרט מוצלח מאוד. מוצלח ברמה של צעצוע של סיפור ואשמח לראות המשכים שלו. תכלס, מה שסרט טוב צריך זה בסך הכל סיפור טוב. בלי קשקושים, בלי לזלזל בצופה ואפילו לא צריך לקרוץ להורים (צעצוע של סיפור לא קורץ). 
 
 
אני מתעב ספוילרים אבל חייב לספר את הסרט כדי להעביר פה איזו נקודה. עם צופי הסרט הפוטנציאליים הסליחה.
ובכן,
הסרט מתרחש בכפר ויקינגי בימי הביניים. הכפר סובל מהתקפות דרקונים וסובב סביב ההכנות למלחמה הבאה, עובר את המלחמה, ומיד מתכונן לזו שאחריה. הבן של ראש הכפר נחשב לא יוצלח אבל בונה איזה תותח שמצליח לפצוע דרקון. הילד עוקב אחרי הדרקון הפצוע, מתחבר איתו, לומד ממנו על הדרקונים האחרונים ולומד שהם תוקפניים כי יש להם עריץ אכזר שלא רק שמכריח אותם לטרוף אנשים אלא גם טורף את הדרקונים שלו בעצמו.
הדרקונים והוויקינגים משתפים פעולה ומצליחים יחד להרוג את הדרקון העריץ, תוך שהילד הוא גיבור המלחמה ואף מאבד את רגלו במהלכה וזוכה באיזו ילדה.
באחת הפעמים הנדירות שבה מזדמן לי להבין משהו לפני אמיר ("אבא, למה עושים סרטים מפחידים, אי אפשר שהם לא יהיו מפחידים?"), קלטתי את הנמשל, וזו לא יוון.
נכתב על ידי אבי , 9/5/2010 22:27   בקטגוריות בחירות 2009  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-11/5/2010 17:49





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)