לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

אלי ישי הוא הבעיה שלכם?


נראה לי שכולם רוצים את הראש של אלי ישי, פשוט כי הוא יצא הכי גרוע בתקשורת (שלא לדבר על זה שהוא דוס, ושחור). אז יש לי חדשות בשבילכם: אלי ישי הוא אכן חלק מכל מה שמכוער, מושחת, מסואב ועולם שלישי במדינה הזו, אבל הוא לא היחיד. לא רק שהוא לא היחיד, הוא גם לא ממציא השיטה, או מראשיה. הוא סתם טרמפיסט, מישהו שמנסה להסתדר בחיים ובעצמו מופתע כל פעם מחדש עד כמה הבוחרים שלו מטומטמים.

נגיד שיהיה למדינת ישראל שר פנים אחר. כמעט כל שם שתגידו יהיה לא פחות גרוע מאלי ישי. אולי נתניהו יהיה שר פנים טוב (לפחות יהיו לו כוונות טובות). מישהו אחר?

ברק?

ליבני?

ליצן אחר מהליכוד/קדימה/עבודה?

 

 

מה שיפה בעריצות המושחתת הישראלית היא שאף אחד לא יכול לה. כל מה שישראל עשתה בעשורים האחרונים היה להכביד עולה על האזרח, כך שיפחד אפילו לצייץ. אז אין בישראל שירותי כיבוי. למה, מה כבר יכול לקרות?

אני בודק עכשיו את טיב שירותי הכיבוי איפה שאני גר. שירותי כיבוי פרטיים בסטנדרט בינלאומי עולים מאה שקלים למשפחה לחודש. מה אתם אומרים, ללכת על זה? ומי ישלם? אם הכסף הזה יבוא מהארנונה שאני כבר ממילא משלם, אני מאוד בעד. אם לא, אני אחכה שהאש תגיע לחצר שלי. בינתיים, הכסף יילך לאן שאלי ישי יחליט.

 

 

נכתב על ידי אבי , 5/12/2010 08:53  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-23/12/2010 14:00





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)