עד לפני חמש דקות לא ידעתי אפילו שיש מגזינים שמנוי להם עולה 38 אלף דולר.
העיתונאית שהביאה את העובדה הזו לידיעתי טוענת שהעשירים פותחים חזית חדשה במלחמתם לדיכוי העניים, היא חזית הנגישות למידע.
ובכן, אני מוכן לנדב פיסת מידע אחת חינם ואני מקווה שהעיתונאית (העניה?) תעשה בה שימוש מושכל:
טוב להשוות עלות נגישות למידע לעלות לימוד באוניברסיטה מצוינת;
רע להשוותה לעלות של מוצר צריכה (בכתבה מוזכרים מכונית, כרטיס טיסה וטבעת יהלום, שהיא דווקא השקעה).
מי שרוצה להפסיק להיות עני, שישקיע את הכסף שלו בהשכלה, ולא במכונית (ובטח לא באיזה מגזין מפוקפק).
הלינק השגוי הוחלף.