לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

למה התקשורת בכל זאת אשמה


בעקבות דיון בין ענף רנק וטליק, אני רוצה להבהיר למה התקשורת תמיד אשמה:
1. "אחראי" פירושו גורם למשהו שקורה במציאות ופעולת העשיה מקבלת ערך מוסרי.
2. "אשם" פירושו נתפס כאחראי למרות שאין קשר בין העשיה למה שקורה במציאות. המושג "אשמה" הולך טוב עם פילוסופיות שטוענות שלאנשים אין שליטה על חייהם. ע"ע הנצרות והחטא הקדמון, ועוד.
3. התקשורת בוחרת להשקיף על המציאות ולא להשתתף בה. אני לא יודע לאמר אם זה חייב להיות כך, אבל, עובדה שזה תמיד כך.
4. זה בסדר להשקיף על המציאות ולא להתערב בה, כל עוד אתה לא מפעיל שיפוט ערכי. עיתונאי שמתאר את העובדות כמות שהן הוא עיתונאי טוב. עיתונאי שאומר מה הוא חושב על העובדות האלה, הוא עיתונאי רע.
5. מ(4) נובע: נאו-ג'ורנליזם הוא רע.
6. מ(2) ו(5) נובע: מכיוון שהתקשורת בוחרת להשקיף על המציאות וגם להפעיל שיפוט ערכי, היא אשמה.
7. מ(3) ו(6) נובע שהתקשורת תמיד אשמה. אני מזכיר שוב שאני לא יודע למה (3) קורה ולא היה אכפת לי לראות סוג אחר של תקשורת, נניח, "ילד אנס ורצח ילדה ואני תפסתי והרגתי אותו" או "סופרלנד מחרים ילדים נכים ואני, כלקוח שלו, מארגן שביתת צרכנים נגדו".
נכתב על ידי אבי , 16/6/2005 23:22  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-6/10/2005 15:18





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)