לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

מותר ורצוי לסחור בפוליטיקאים


שר האוצר נתניהו, האיש שהעלה את מס בריאות וביטוח לאומי (החל מינואר 2006, כמובן, כדי להערים ולו במעט על משלם המיסים), מבקר את מעבר שר הבטחון ל"קדימה". נתניהו, שר האוצר הקפיטליסטי ביותר שהיה כאן (מאז שוחט), יכול היה לפטור את מופז בברכת "ברוך שפטרנו". מופז הרי מזוהה יותר מכל דבר אחר עם התבוסה הצורבת של ישראל במלחמה בפלסטינים. תבוסה שאו טו טו דוחקת מהבכורה את מלחמת יום כיפור בכבודה ובעצמה. מופז היה רמטכ"ל רע ושר בטחון רע לא פחות. אבל, הפוסל במומו, וכו'. לכן, בחר נתניהו במשהו שבישראל תמיד עובד: אמירה בולשביקית עמומה ולא מאוד מחייבת: "קדימה סוחרים בפוליטיקאים".
אם לא אכפת לשר האוצר, טוב לסחור בפוליטיקאים.
למעשה, כל כך טוב לסחור בפוליטיקאים, שלו היתה לי אפשרות, הייתי סוחר בשר האוצר עצמו. לו היתה ישראל דמוקרטיה, הייתי מציע לשר האוצר, למשל, להצביע בשבילו תמורת מצע שהולם את השקפת עולמי.
כן, כן. גם הקול שלי עומד למסחר ממש כעגבניה בשוק.
יש עוד שניים-שלושה מיליון כמוני, אני יודע. ככה זה הרי בדמוקרטיה. לו יכולתי, הייתי מציע את קולי לכל המרבה במחיר. (לרציניים בלבד: ביטול מס הכנסה, שירות חובה וחינוך חובה מספיקים בהחלט כדי לקבל את הקול שלי.)  
נכתב על ידי אבי , 11/12/2005 17:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-11/12/2005 18:22





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)