לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

מטפיסיקה של תכלית - פרק שני - משפט מסד הפילוסופיה


משפט מסד הפילוסופיה:
כשאני מחפש מסד לפילוסופיה אני כבר מהווה אותו.



בפוסטים הבאים: פרטי ההוכחה.





כשכתבתי את ראשי הפרקים ל"מטפיסיקה של תכלית" התחבטתי בשאלת מסד הפילוסופיה. התשובה לשאלה - "היכן וכיצד מתחילה הפילוסופיה?" - לא היתה טריויאלית עבורי. מאז הספקתי לסקור ביסודיות את IOE, ולנסח את אקסיומת התכלית. כשקראתי השבוע את מה שכבר כתבתי על שאלת מסד הפילוסופיה, התחוור לי שכבר עניתי על השאלה הזו בפרק הראשון של "מטפיסיקה של תכלית", אותו הצגתי בחודשיים האחרונים.
לאור "מטפיסיקה של תכלית", שאלת מסד הפילוסופיה היא none-issue. בכל זאת אני מציג אותה שוב. בדומה להערות אין ראנד על אריסטו, ולמספר הערות שלי על אין ראנד, שאלת המסד אינה חיונית לדיון בפילוסופיה האובייקטיביסטית. אני דן בה כי היא עניינה דורות של פילוסופים ולא כי היא עדיין מחכה לפיתרון.
נכתב על ידי אבי , 8/1/2006 09:03   בקטגוריות מטפיסיקה של תכלית  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-8/1/2006 11:14





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)