לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם את נוהגת לשמור על קשרים עם חברים / חברות מן העבר?
פעם שני חברים שלי עשו לי שיחה על זה שאני לא טורח לתחזק את הקשר בינינו. היום אנחנו נפגשים "כשנולד למישהו ילד".

האם רוב החברים שלך הם חברים ותיקים? או שאת "מחדשת את המלאי" באופן קבוע?
השנה הכרתי כמה אנשים עם פוטנציאל להפוך לחברי הטובים היותר.
אפילו בשבועיים האחרונים הכרתי כמה אנשים כאלה.
נראה לי שיש קצת יותר מדי אנשים טובים :-)

האם את מסוגלת לשמור על קשר לטווח ארוך, או שנמאס לך מהר?
מסוגל, יא נודניקים.

מהו לדעתך הקשר האולטימטיבי? (להיפגש כל יום, טלפונים, סמסים וכו’)?
אני בעד אינטרנט.
אני יודע שהרבה חברים שלי לא מתים על התשובה הזו, אבל יחי הקשר האסינכרוני.

כמה חברים קרובים יש לך, שאת מגדירה אותם כידידי נפש?
בסדר אינטנסיביות יורד:
* אישתי
* האחים שלי (היה נכון שהיינו יותר צעירים)
* מספר מצומצם של אנשים שהכרתי לאחרונה ויצא לי להשתפך בפניהם.
אנשים שאני אוהב מאוד אבל לא ידידי נפש:
* שני חברים מהעבודה
* שני חברים מהמילואים.

מי החברה או החבר הכי ותיקים שלך? ממתי את מכירה אותם?
* חבר מכיתה י"א,
* חברה מהאוניברסיטה (גיל 23, נניח),
* חבר מהמילואים (גיל 27).

נכתב על ידי אבי , 23/7/2006 09:13  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-24/7/2006 07:47





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)