לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

קלישאות


"תנו לי קלישאות חדשות" סמואל גולדווין, MGM
כתבתי אתמול שאני מרוצה מנאומי אולמרט ופרץ ונעניתי שצפיפות הקלישאות בדבריהם היתה סכרינית אפילו עבור אנשים עמידים שקוראים בלוגים על אובייקטיביזם.
אני אומר שסבבה, אני מעוניין בקלישאות.
אני לא רוצה לשמוע מסרים מתוחכמים, כי:
(א) אני רוצה מסרים שאני מסוגל להבין
(ב) אני רוצה דברים פשוטים בתכלית.
אני רוצה לשמוע שצהל ינצח,
שהאויב יובס,
שתהיה הכרעה,
שזה יקרה מחר בבוקר,
שהממשלה תדע לכמת את הנזק הכלכלי שהמלחמה עשתה למדינה, ושהיא תדרוש אותו מסוריה ואיראן,
שאחרי המלחמה לא יוטלו מיסים חדשים שיממנו את שיקום רבע מאוכלוסית המדינה,
שיש כוונה לנצל את המצב ולרסק את הרשות הפלסטינית,
שעשרים הרוגים פלסטינים בקרב של גבעתי בשכונת סג'עיה בעזה לא יגיעו לעמוד שמונה של מדור הספורט אלא יהפכו לשיגרה יומיומית בשבועות הקרובים.
אם יש עוד קלישאות שלא רשמתי, אודה למי שיזכיר לי אותן.
הבעיה אינה בעובדה שהן קלישאות.
הבעיה היא שאין פוליטיקאי ישראלי בעשורים האחרונים שהבטיח קלישאות כאלה וטרח לקיימן. האחרון היה בגין, אני חושב, שהבטיח שקט ליישובי הצפון לפני 24 שנים.
(אני יודע, גם ממשלת אוסלו הפריחה קלישאות, אבל הן לא מהסוג שאני מסוגל להקליד)
תנו לי קלישאות. אני מבטיח להתמוגג מהן.
רק תעשו טובה, תקיימו אותן.
נכתב על ידי אבי , 1/8/2006 15:47   בקטגוריות מלחמת קיץ 2006  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-2/8/2006 22:17





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)