לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

נשארו בארץ אולי 5000 שמאלנים


נאמר לי אתמול בארוחת ערב כששאלתי בני משפחה שלי מה הם חושבים על המלחמה.
המשכתי להקשות: ואתם בתוך ה-5000 האלה?
הם ענו שכבר לא.
ניצלתי את ההצלחה: מי שהצלביע לברק ב-1999 צריך לדעת שהוא חולל את המלחמה הזו במו ידיו.
הם ענו שקצת הגזמתי ומאיפה אני מביא את השטות הזו.
אולי הייתי צריך להסביר קצת יותר.
אולי הבעיה שחוץ מהיותם בני משפחה קרובים שלי, אני חי בסביבה פוליטית כזו שהאנשים האלה קובעים את תוחלת החיים שלי.
יש איזה מייל שמסתובב ומתרגם מאמר משבועון איטלקי בו מסופר שאירן מאוד לא מרוצה מחיזבאללה ומנסראללה בייחוד, החליפה את המפקד הצבאי של חזית היבשה מול צה"ל וקראה אותו לטהרן לתחקיר מקיף ומעמיק.
אני אומר שאשרי האירנים שיש להם תרבות תחקירים כה יסודית ואת האומץ להעיף מפקד צבאי כושל תוך כדי המלחמה. כל עוד הם ינהגו כך ואנחנו לא - הם ימשיכו לנצח.
בעמוד הראשון של "ידיעות" הבוקר יש תמונה של הנשק שלי.
כשפותחים את הגיליון רואים סדירניק מניף את ה-A3 באויר, שמח וטוב לב על שהמלחמה נגמרה.
"אנשים כמוך הם בושה למקצוע" אמר חבר-נעורים שלי בסצינת הפתיחה של "מלכה לב אדום".
איפה הימים שכשמלחמה נגמרה לשביעות רצונך, היית רואה בעיתון תמונה של חייל עם נשק שלל ביד, משכשך בתעלת סואץ?
עוד לא כתבתי את פוסט סיכום המילואים שלי. אני עדיין אוזר עוז.
תוספת 9:00
המאמר הזה של מוחמד דראושה מזכיר לי שאולי כדאי לנצח את הצלחת הרפורמה המקיפה במערכת הבטחון של ישראל - שבוודאי עתידה להגיע - כדי לבוא חשבון גם עם "ערביי ישראל".
נכתב על ידי אבי , 6/8/2006 07:48   בקטגוריות מלחמת קיץ 2006  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-8/8/2006 07:39





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)