לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

בעד חרם על "ארומה"


לפי כמות עורכי הדין והיחצנים המעורבת בפרשה, לא נראה לי שאני יכול לומר שאני מחרים את ארומה כי הקפה שלהם גרוע.
אז אני לא אגיד את זה.
משעשע אותי לגלות שלי ולקשת הדמוקרטית המזרחית יש ערכים משותפים. (אין לנו, אבל אנחנו מחזיקים באותה הדעה לגבי מקרה אחד מסוים.)
"ארומה" ראוים לחרם, פשוט בגלל שהם מספקים חווית משתמש גרועה.
אני לא נכנס לכל עניין הזכיין-לא-אשם-שהוא-שותף-של-אידיוט (כפי שאומר שכיר עט של ארומה בעצמו).
אבל, אם כשאני נכנס לסניף של ארומה אני חושב מיד על בעלי הרשת ועל מה שאמר לאשה ההיא, יוצא שאני משלם בעצם גם על קפה וגם על מצב רוח רע(ים).
אי לכך, בלי להכנס לטיעונים מאוד מאוד מופשטים כמו "מחאת צרכנים זה דבר טוב אבל בואו נשמור אותה לדברים חשובים באמת" או לתהות איך בכל זאת קרה שאני יודע מה הטעם של הקפה של "ארומה" (עוד לא היה ארקפה/הילל/אילנס ליד העבודה),
מה שעשה בעל הבית של ארומה זה פשוט לדפוק את המוצר שלו. 
נכתב על ידי אבי , 21/11/2006 15:41  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אינדיבידואל וכו' ב-21/11/2006 22:58





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)