לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

תשובות לשאלון השבועי - רוחניות


האם את מאמינה רק במה שאפשר להוכיח?
אני מאמין ב
מה שכבר הוכיחו,
מה שכבר הוכחתי,
מה שעוד לא הוכחתי אבל יש לי אינטואיציה טובה לגביו,
מה שנראה לי סביר שקיים,
מה שאנשים שאני סומך עליהם חושבים לנכון,
באפשרות הקלושה שאני טועה לפעמים
ובעוד כמה דברים.

האם יש לך אמונות תפלות? מהן?
מופרך ככל שזה יישמע, אני משתדל לנהוג בזהירות.
קצת יותר מדי תאונות דרכים היו לי ומחלקן נחלצתי במזל רב.

האם נתקלת אי פעם בתופעה "על טבעית"? מהי?
התגלות נחשבת תופעה על טבעית (לדעתי, לא)? אם כן, אז חוויתי את זה כש:
- קראתי לראשונה את מרד הנפילים
- הכרתי את אישתי
- נולד הבן שלי
- כתבתי את מטפיסיקה של תכלית
- עוד איזה פעמיים-שלוש
אני חושב שחיוני שלהישג שיכלי יהיה פידבק ריגשי שווה ערך בעוצמתו (ומנוגד בכיוונו (סתם)).

האם ביקרת פעם אצל גרפולוג / נומרולוג / אסטרולוג?
next

האם קראו לך את העתיד? באיזה אופן? זה היה רלוונטי?
קראו לי את העבר, זה היה מביך מספיק.

האם את מאמינה ברוחות / שדים / כישוף?
next

השתתפת פעם בסיאנס?
סיאנס זה להיות בחדר מואר בנרות עם בחורה נחושה אבל שאין לה מושג מה היא עושה ואומרת?

האם התנסית ביוגה / מדיטציה / עיסוי?
כן. אין בזה כלום רוחני. הכל ניתן להסבר ולהבנה.

האם התנסית ברייקי / שיאצו / רפלקסולוגיה?
כן. כנ"ל.

ולסיכום: מה זה רוחניות בשבילך?
כל מה שאנשים מתעצלים / מפחדים לחשוב אודותיו.
נכתב על ידי אבי , 29/1/2007 13:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-1/2/2007 15:25





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)