לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

תשובות לשאלון על-טבעי


המקור (ולחשוב שפעם הייתי לועג לכרמל וייסמן שכל מה שמעניין אותה בחיים זה לקרוא בלוגים של ילדות קטנות..)
יש לך אמונות תפלות שאתה מאמין בהם?

אני מאוד מקווה שהן לא באמת טפלות.
מהם?
"מי שלא מסתכן לא מצליח" (הפרכתי בעצמי), "I move faster alone" (משפט נכון, רק שהריצה לבד היא בכיוון אחד בו-זמנית, כך שיש פה בזבוז מסוים) ועוד כמה. 

האם קרה לך מצב שבו חלמת חלום והוא התגשם במציאות?
1. קורה מדי פעם.
2. יותר מטריד אותי כשמשהו מתגשם בלי שאחלום עליו קודם.

אתה מאמין בחייזרים?

אני מאמין בעצמי. נראה לי שזה מספיק מורכב, לא?
אתה מאמין ברוחות?
לא.

האם אי פעם עשיתם סיאנס?

יש לי זיכרון מעורפל של משהו בסיגנון, רק שהוא קורה במקום ועם אנשים שקשה לי להאמין שפעם אלה היו החבר'ה שלי.

איך היה?

סתמי.

אם לא עשיתם - אתם רוצים לעשות?

כבר לא. 

אתה מאמין בקריאה בקלפים או בכף יד?

אני מאמין בהקפדה יתרה ללעוג למי שכן מאמין.

פעם קראו לך?

כשהייתי בתיכון היתה חבורת בנות שזה היה הקטע שלה והן עשו כל מיני שטויות כולל לתהות על גווני האדום והשחור של דם שנקרש על גב כף היד שלי.
(ואני הייתי נוח להשפעה, בואו לא נפיל את כל האשמה עליהן.)

האם אי פעם נגלה אליך רוח?

לא.

האם קרה שאמרת משהו ואז זה באמת קרה?

הנה השאלה שבשבילה עניתי על השאלון:
בכל פעם שאני אומר "אני אוהב אותך יותר" זה קורה תוך כדי שאני אומר את זה.

נכתב על ידי אבי , 1/7/2007 16:41  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-4/7/2007 10:32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)