לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

עם הקורא האובייקטיביסט הסליחה


הערה: פעם חשבתי שלא ראוי ללכלך בלוג אובייקטיביזם במה שאינו ממן העניין. כך הגעתי ל-13 בלוגים (חלקם כמובן עם פוסטים בודדים שאני אפילו לא זוכר איפה רשמתי את המשתמש והסיסמא שלהם). זה לא היה רעיון טוב, אז נראה לי שארכז יותר ויותר נושאים בבלוג הזה.

בחודש האחרון הזדמן לי ללמוד נושא חדש, שחוץ מזה שיש לו קשר אמיץ למושגים מתוך "מטפיסיקה של תכלית", אני מוצא את עצמי קורא 10-20 אייטמים ליום. אשמח לשמוע טיפים והצעות ייעול לתהליך העבודה שלי שהיום נראה כך:
(הערה לקורא אנדורפין: את התיאור להלן הייתי צריך להסריט :)
1. אני בוחר מילת-חיפוש, רושם אותה ב-Google Alerts, ומתחיל לקבל לינקים לכתבות/פוסטים
2. את המייל שאני מקבל מ-Alerts אני פותח ידנית, מקליק על הלינקים וקורא את התוכן
3. מה שנראה לי מעניין, אני שומר ב-Delicious ומסמן בתגיות
4. כשאני רואה שתוכן טוב מגיע בעיקביות מאיזה מקום, אני עושה מנוי רסס ומצרף את קריאת המנוי הזה לסעיף 2 לעיל.
5. אחת ליומיים-שלושה אני עובר על הדלישס ומאחד מידע. נניח, איזו חברת מחקר שאין לי גישה לדוח שלה עשתה תחזית ארבע שנים קדימה לאיזו טכנולוגיה, עשרה מקורות שאני קורא ציטטו אותה, ויש ביניהם סתירות. אז אני צריך להחליט מה האמת. או שמתחרה הכריז על מוצר חדש, שמתואר בכמה מקורות מכמה אספקטים, ואני צריך להחליט מה תכלס יש במוצר הזה.
שלבים 2 ו-5 הם התכלס של העבודה.
שלבים 1, 3, 4 הם העבודה השחורה שמאפשרת את התכלס. מה שדרוש זה תהליך שיימכן את העבודה השחורה, ייעל אותה ובמקרה הטוב במיוחד, יפנה את תשומת ליבי לתכנים שהחמצתי.

מי שקרא עד פה - יבורך.
מי שיש לו משהו חכם להגיד - בכלל טוב :)
לפני איזה חודש עשיתי מסיבת פרידה בעבודה הקודמת, והבאתי איזה בקבוק חביב.
נשאר חצי.
הפקדתי את החצי בידיו הנאמנות של מישהו.
היום הייתי שם, למסיבת פרידה של חבר אחר שלי.
הבקבוק עדיין באותו מפלס בדיוק...
נכתב על ידי אבי , 17/1/2008 23:58  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-20/1/2008 11:13





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)