לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: 2009. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הדרקון הראשון שלי


אמיר לקח אותי לסינמה סיטי (עשה בשכל וקנה לי בירה לפני). 
הדרקון הראשון שלי הוא סרט מוצלח מאוד. מוצלח ברמה של צעצוע של סיפור ואשמח לראות המשכים שלו. תכלס, מה שסרט טוב צריך זה בסך הכל סיפור טוב. בלי קשקושים, בלי לזלזל בצופה ואפילו לא צריך לקרוץ להורים (צעצוע של סיפור לא קורץ). 
 
 
אני מתעב ספוילרים אבל חייב לספר את הסרט כדי להעביר פה איזו נקודה. עם צופי הסרט הפוטנציאליים הסליחה.
ובכן,
הסרט מתרחש בכפר ויקינגי בימי הביניים. הכפר סובל מהתקפות דרקונים וסובב סביב ההכנות למלחמה הבאה, עובר את המלחמה, ומיד מתכונן לזו שאחריה. הבן של ראש הכפר נחשב לא יוצלח אבל בונה איזה תותח שמצליח לפצוע דרקון. הילד עוקב אחרי הדרקון הפצוע, מתחבר איתו, לומד ממנו על הדרקונים האחרונים ולומד שהם תוקפניים כי יש להם עריץ אכזר שלא רק שמכריח אותם לטרוף אנשים אלא גם טורף את הדרקונים שלו בעצמו.
הדרקונים והוויקינגים משתפים פעולה ומצליחים יחד להרוג את הדרקון העריץ, תוך שהילד הוא גיבור המלחמה ואף מאבד את רגלו במהלכה וזוכה באיזו ילדה.
באחת הפעמים הנדירות שבה מזדמן לי להבין משהו לפני אמיר ("אבא, למה עושים סרטים מפחידים, אי אפשר שהם לא יהיו מפחידים?"), קלטתי את הנמשל, וזו לא יוון.
נכתב על ידי אבי , 9/5/2010 22:27   בקטגוריות בחירות 2009  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-11/5/2010 17:49
 



אברהם פורז, ציפי לבני, ברית הזוגיות



תגובות לכל כל מיני דברים שקראתי לאחרונה:
אברהם פורז: כדי להיפטר מהמצב האבסורדי בו שני ראשי מפלגות מכריזים על נצחונם בבחירות, יש לחזור לשיטת ההצבעה הכפולה (לכנסת ולראשות הממשלה) ולתת למפלגת ראש-הממשלה חמישה מנדטים בונוס. בשיטה הזו, היו עכשיו לליכוד חמישה מנדטים יותר ולקדימה מנדט אחד פחות. לדעתי האישית, "יציבות" היא שם קוד ל"פחות עבודה קשה לפוליטיקאים". הרכב הכנסת משקף את רצון הבוחר. בהחלט יתכן שקיום שתי מפלגות בגודל זה ועוד שלוש בגודל דומה (עבודה, ליברמן, ש"ס) משקף דווקא את הפחד של מנהיגי המפלגות להיבדל מהמתחרות ולומר לבוחר אמירה ברורה. לגבי הליכוד, למשל, אני מאמין שאם היה מחדד את המסר שלו - למשל בענייני כלכלה - היה מקבל בקלות ארבעים מנדטים.
ציפי לבני: "או רוטציה או אופוזיציה". אני בעד שתקבל את מבוקשה. לפני עשר שנים היא אולי היתה יכולה ללכת בעקבות לימור לבנת, או אולי נתניהו עצמו - שני השרים הכלכליים הטובים ביותר שהיו לנו מזה עשרות בשנים - אבל היום ברור שעשיה לא מעניינת אותה. היא לא רוצה לעשות כלום, אבל רוצה כבוד? שתתרפק על ימיה כשרת חוץ, ושתעשה את זה מהאופוזיציה.
ברית הזוגיות: (קראתי לראשונה אצל טליק) ה(קראתי לראשונה אצל טליק) פרדת הדת מהמדינה זה אחלה, אבל צריך להיזהר שלא נקבל דת אחרת במקום. את היהדות ומייצגיה בכנסת לפחות אנחנו מכירים, כולל השטיקים שלהם וכיצד ניתן להתחמק מהם. העניין הוא, שמדינת ישראל מעודדת - באמצעות סבסוד אינטנסיבי - אמהות חד-הוריות. מכיוון שהסבסוד נעשה בכסף שלי, יש לי אינטרס שאנשים לא יתגרשו. אלה אנשים שאני לא מכיר ואין לי מושג איך החיים שלהם נראים ואם כן טוב או לא טוב שהם ישארו יחד. עדיין, מנקודת המבט שלי, עדיף שיישארו יחד משיהיו סמוכים אל שולחני. "ברית הזוגיות" מקלה על אנשים לבוא בברית הנישואים וגם לפרק אותה בקלות ובמהירות. הפחד שלי הוא שפירוק מהיר של ברית הנישואים יקרב את המשפחות המפורקות לקיצבאות למיניהן. הייתי רוצה שהחופש של אנשים להתחתן ולהתגרש כרצונם יהיה כרוך בחופש שלי לא לממן אותם. 
בקיצור, אני בעד ברית הזוגיות רק אם היא כרוכה בביטול תמיכת המדינה באמהות חד-הוריות.
נכתב על ידי אבי , 15/2/2009 17:17   בקטגוריות בחירות 2009  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-18/2/2009 12:26
 



קדימה לא עברה את אחוז החסימה


אני אמנם לא יודע לומר האם קדימה תנסה בכלל להקים ממשלה בראשותה, האם היא תלך לממשלה עם הליכוד ואם כן, האם זה יהיה במתכונת 1984 או 1988 (כלומר: עם רוטציה בין ראשי הממשלה או בלי),
אבל נראה לי שהדבר הנכון עבור הליכוד כרגע זה להקים ממשלה צרה ללא קדימה.
מרגע שממשלה כזו תקום, חכי"ם של קדימה יערקו אליה ללא ניד עפעף ותמורת שוחד מספיק גדול.
ואני מדבר על כל החכי"ם של קדימה. אין שם ולו אחד שאפשר לומר עליו "הוא איש ישר ואין מה לעשות, אי אפשר לשחד אותו".
בגישה הזו, הליכוד יקבל את ממשלת 90 החכי"ם שהוא מעוניין בה, רק שהמושג "קדימה" יהיה חסר משמעות.
וכך ראוי שיהיה.
נכתב על ידי אבי , 11/2/2009 08:26   בקטגוריות בחירות 2009  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-14/2/2009 16:06
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)