לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לגו ארכיטקטורה 2011


הולך להם טוב, ללגו ארכיטקטורה. השנה נוספו שישה דגמים חדשים. אחד מהם הוא הכי גדול בסדרה הזו (מעל 2000 חלקים) ועדיין לא בניתי אותו. היום בניתי את Farnsworth House של הארכיטקט לודוויג מיס ון דר רוהה. הבית הוא בית נופש בשטח 140 מ"ר, נבנה בסוף שנות הארבעים ונחשב חדשני מאוד בזמנו. מהבית הזה הועתק הבית שהצכתי כאן לפני שנה.

אתר brickset סיפקו בטובם את תכניות הבניה וישבתי עליהן שעתיים-שלוש בערך. כשסיימתי, אמיר מצא לי ארבע טעויות.

 

כך נראה הבית הבנוי.

 

כזכור, אפשר לסובב את הדגם על המסך, להתקרב ולהתרחק.







במהלך הבניה אפשר למיין את הלבנים לפי צבע, שיהיה קל לחפש.



כך נראית החוברת:

 

 

כמה משלבי הבניה מעט מונוטוניים (מי שתכנן את דגם הלגו רצה שיראו את האריחים הלבנים):


 

וכך נראה הבית האמיתי. אי אפשר שלא לקנא בצלם ששהה בוודאי מספר ימים באיזור כדי להשיג את התמונה הזו.

 



נכתב על ידי אבי , 13/9/2011 21:19   בקטגוריות אמיר, לגו  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-28/10/2011 09:36
 



אמיר בן שש


היום אמיר בן שש.

להלן מגוון ציטוטים:

 

אבא, אל תגיד לי ללכת לקרוא בפייסבוק. המומחיות שלי במחשב היא לקרוא באנגלית. יותר נכון, באמריקאית.

*

 

במשפט שלמה, נכון שלמה המלך אמר לנשים שהוא יחתוך את התינוק לשניים? הוא לא עשה את זה, אבל אם הוא היה עושה את זה, אז היו נוצרים שני תינוקות וכל אחד היה חי בנפרד?
*
אבא, אתה חושב שאם אני אעשה חומר כזה שאנשים שמתו יחזרו לחיות אז אני אהיה האיש הכי עשיר בעולם? כי זה הדבר הכי חשוב בעולם לחיות.
*
אמא ואבא, אני אוהב את שניכם באותה מידה. להגיד לכם כמה אני אוהב אתכם? מהשמש עד פלוטו ולכדור הארץ אבל מהצד השני דרך החלל החיצון שיש בו הרבה יותר כוכבים. ככה אני אוהב אתכם.
*
אבא, היית רוצה להיות נהג אוטובוס?
אני לא.
להגיד לך למה?
כי נהג אוטובוס צריך להסיע אנשים כל היום, וגם אם כל איש ירצה לנסוע למקום אחר אז זו ממש עבודה קשה.
*
נכון אלהים ברא אותנו? אז הוא ברא גם בובות עץ. כי אלהים ברא אותנו [ככה] ש[אנחנו] יכולים לבנות בובות עץ, אז הוא ברא גם בובות עץ.
*
הילד הראשון שילדו אותו, לא ידעו איך הוא ייראה, נכון?
*
יותר מעניין לראות אותו פרק [של סדרת טלויזיה] יותר פעמים כי אולי יהיו שם דברים שבפעם הראשונה לא ראינו.
*
אני רוצה שנחפש את הדובי ואת טלי.
אם לא נמצא, נקנה לי שתי בובות חדשות. 
אם נמצא את הדובי, נקנה בובה אחת.
אם נמצא את טלי, נקנה בובה אחת.
אם נמצא את שניהם, לא נקנה בכלל.
*
אבא, נגיד יש משהו שזז לכיוון הזה ומשהו אחר שזז לכיוון אחר (מצביע לכיוון הפוך) אז המשהו הראשון לא זז בכלל?
*
אבא: אמיר, אל תגיד ״כמעט״, תגיד ״הצלחתי״.
אמיר: אבל לא הצלחתי, אלא רק כמעט.
*
אבא, המדבר הוא בנגב או שהנגב הוא במדבר?

 

 

ציור בריאת העולם

 

נכתב על ידי אבי , 11/8/2011 08:41   בקטגוריות אמיר  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-23/8/2011 09:21
 



הבנים לא עושים כמעט כלום


היום למדנו בגן על דבורים:

נכתב על ידי אבי , 15/9/2010 09:46   בקטגוריות אמיר  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גליתחתן ב-23/9/2010 16:44
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)