לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אובייקטיביזם - מטפיסיקה של תכלית


שטייניץ, תוריד מיסים
כינוי:  אבי

בן: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

להשתמט


לפני ארבע וחצי שנים, כשפרצה המלחמה, הלכתי למנהל שלי ואמרתי לו שבמילואים הקרובים לא אגיש בקשה לדחיה (ולת"ם) כי יש מלחמה ויש לי אינטרס אישי לנצח בה.
גוניתי על ידי אחת מקוראות הפורום שלי, שהיה אז בחיתוליו. היא טענה שאני נוקט עמדה פשיסטית, לפיה המדינה יותר חשובה מהאדם. אני אמרתי שאם לא אני, אף אחד לא ינצח במלחמה. היא טענה בתגובה שאני לא רק פשיסט אלא גם אלטרואיסט.
השנים חלפו, עשיתי שלוש תעסוקות מבצעיות (אחת בחומת מגן), שני אימונים, אפילו התנדבתי לקורס אחד. בסוף יצא שה"מחבל" היחיד שהפלוגה שלי הרגה היה איזה אידיוט שבאמצע הפגנה שיגרתית החליט לטפס על גדר המוצב שלנו (מתואר כאן).
בשעה טובה ומוצלחת החלטתי ליישם את הפילוסופיה האובייקטיביסטית על עצמי. היו צריכים להיות לי מילואים בפסח.
קצת בכיינות, קצת "אבי הוא אישיות פעילה בחברת היי-טק מובילה, בלב בלה בלה", והשנה לא אעשה מילואים.
נכתב על ידי אבי , 31/3/2005 17:53  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-17/12/2005 18:44
 



עוד הערה על טרי שיאבו


מסתבר שטרי שיאבו הפכה לצמח לפני חמש-עשרה שנה כשגרמה לליבה להפסיק לפעום ומנעה חמצן מהמוח שלה. מה שעצר את ליבה היה שיבוש במאזן האשלגן בגוף שהושג על-ידי הפרעת אכילה שהתבטאה בדיאטת נוזלים והקאות יזומות.




כאן כבר כתבתי על הרלוונטיות של טרי שיאבו.
נכתב על ידי אבי , 31/3/2005 14:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-1/4/2005 23:40
 



שוב ויקיפדיה


ויקיפדיה, כזכור, היא אנצ' חופשית שלא מתגמלת את כותבי הערכים שלה - אפילו לא בקרדיט - וכל מאן דבעי יכול לבוא ולשנות טקסט קיים. באופן טבעי, ויקיפדיה מובילה את המשתמשים בה להחליט באופן פוליטי (באמצעות דין ודברים ביניהם) על תוכן הערכים, מה יכתב בהם ומה ימחק, ומי נחשב למשתמש בר-סמכא.

מסיבות שעל חלקן כבר עמדתי, ויקיפדיה מרתקת אותי למרות התנגדותי האינטואיטיבית. את דעתי עליה אפשר לקרוא בדף המשתמש שלי שם. עם זאת, אני אוסף בשיטתיות איזכורים (בעיקר פרשנויות) לויקיפדיה ומרכז אותם באותו המקום. את תובנותי לגבי האזכורים שאספתי ברבעון הראשון של 2005 אני שוטח להלן.

התובנות תלויות הקשר ובהחלט כדאי לקרוא מה כתבתי בעבר. עם זאת, מכיוון שכל מה שאני כותב שם לא מוגן בזכויות יוצרים, אני מעדיף לכתוב את הדברים המעניינים באמת רק כאן.


'''נגד'''
#מהימנות - הטיעון הדומיננטי ביותר: "הלכנו ובדקנו ערכים בויקיפדיה וכתובות שם כאלה שטויות".
#סמכות - "מי נתן לכל האנשים האלה סמכות לכתוב ערכים אנציקלופדיים" (בריטניקה - עושה שימוש נרחב בטיעון הזה)
#פוליטיקה - "הלכתי וכתבתי מאמר במשך ארבע שעות ומחקו לי אותו"

 

'''בעד'''
#סתירת שלושת הטיעונים נגד
#שלילת השלילה - הצגת דוגמאות נגדיות (בולטת במיוחד זו של מילון אוקספורד לביוגרפיות)
נכתב על ידי אבי , 31/3/2005 08:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-31/3/2005 10:54
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)