לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבטלה ועונשה

Avatarכינוי:  eli7

גיל: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

הכנות למסיבת וודקה


נדודי השינה ממשיכים...

בדיוק לפני שבוע צייתתי לגורו-אית האלכוהול שלי ג' וארגנתי מסיבת קוקטיילים! רק חצי שנה בעסק וכבר נהייתי פלצנית...

הרי המתכונים לקוקטיילים שהוכנו. (מסיבה ראשונה בסידרה.)

המסיבה כמובן לא הייתה לשם שתיה בלבד, אלא לצורך כמה וכמה מטרות סמוייות. מטרותי היו נסתרות מעיני רוב האורחים - שלא חשדו בדבר...

כדי להשיג את מטרותיי הזדוניות נזקקתי לכמה קורבנות. אז שלחתי מייל לקבוצת חברים, והם, הפתאים, הגיעו!

היות ואני רוצה להמשיך ולעשוק את חבריי בעוד מסיבות כאלה, הגעתי למסקנה שאני אאלץ לעשות להם שמח, ולדאוג שלא יהיה להם הנגאובר למחרת. וכדי להפיק את המקסימום מהערב אני צריכה לשכנע אותם לשתות, והרבה!

בעניין השמחה - לא היתה בעיה, הם שמחים גם בלי האלכוהול.

בעניין ההנגאובר תכננתי כמה תחבולות:
* ראשית הזהרתי אותם לאכול ארוחת ערב לפני, וקניתי מני גבינות נישנושים ושאר מאכלים כדי שימלאו את הבטן.
* דאגתי לקנקן מים, ולידו דברים מלוחים - שיהיו צמאים וישתו!
* כמו כן כל הקוקטיילים בערב היו מבוססים על משקה יחיד! - כך שנמנע מעירבובי כהילים. היות וזו היתה המסיבה הראשונה בסידרה, בתור שפן הנסיונות, בחרתי בוודקה.

הסיבה היחידה לוודקה שהיא הכהיל הכי זמין וזול בארצנו. וזה גורר כמה דברים:
* ראשית יכלנו להרשות לעצמנו וודקה באיכות סבירה ולא זבל (בעוד למשל טקילה סבירה היא יקרה) - ןכך למנוע הנגאובר.
* שנית היות וזו המסיבה הראשונה ואני לא מבינה מהחיים שלי בהכנת קוקטיילים, אם גם אם יהיו הרבה קוקטיילים שיצאו זבל, אף אחד לא ירגיש רע לזרוק. כולה ביזבזנו קצת וודקה.
* כנ"ל לעניין חישובי כמויות, היות ולא היה לי מושג כמה וודקה אצטרך, מוטב להשקיע עוד 50 ש"ח על בקבוק עודף מאשר שיהיה מעט מדי. (לו זה היה ווסקי, בגלל מחירו הרב, הייתי מנסה לדייק בקניות).
* לא צריך ללכת לדיוטי פרי. הפרש המחירים בין וודקה בארץ לבין חו"ל הוא לא כלכך גדול. אפשר לקנות גם בסופר.

ולבסוף הגענו לעניין השתיה המרובה, עוד טריקים זדוניים:
* הנישנושים המלוחים והמצמיאים שהזכרתי...
* האוכל הנזכר למעלה - מלבד מניעת הנגאובר, מאפשר לשתות יותר, ולהשתכר לאט יותר.
* בהכנת הקוקטיילים ה"מנה" שהשתמשתי בה הייתה קטנה מ1oz וכך הקוקטיילים יצאו קטנים יותר - האורחים המסכנים שתו המון קוקטיילים קטנים במקום מעט גדולים. וככה התאמנתי יותר על חשבונם. חוץ מזה אם קוקטייל יצא מחורבן - שוב, הוא קטן ולכן בזבזנו מעט.

כעת, אחרי שהצלחתי לטמון לאורחים את המלכודת הרשעית הזו יכולתי בשקט להשיג את כל מטרותי:

המטרה הראשונית של המסיבה היתה:

1. למצוא מתכונים לקוקטיילים!

ואותה השגתי בשבוע שלפני המסיבה. ארגנתי את המסיבה עם ענת Batat, שמאז הקורס שלה לא התאמנה כמעט בכלל ושמחה להצטרף. שלחתי לה מייל, והחלטנו לחפש לנו קוקטיילים שאנחנו רוצות לנסות. אני ישבתי עם המחשב, וכמה ספרים ישנים וחיפשתי קוקטיילים. הבעיה עם וודקה, שהיא לא היתה פופולרית בארה"ב לפני מלחה"ע הII ולכן היא לא הוזכרה כמעט בספרים הישנים. בכל מקרה שלחתי לב' את הרשימה שנראתה לי והיא הוסיפה עוד כמה שלמדה בקורס. לקראת סוף השבוע, ישבתי על כל קוקטייל, והשוואתי את הגירסאות השונות שלו. זה היה מאד מעניין לראות מה הדברים הדומים ואיפה יש חילוקי דעות בין הגירסאות. בערב חמישי ב' ואנוכי נפגשנו, ישבנו עם הרשימה והחלטנו איזה מצרכים נוכל להשיג ומה לא - וככה צמצמנו את הרשימה עוד קצת (אני מסרבת לקנות קירסאו כחול!) ביום שישי עשינו קניות, מיצים, לימונים, פירות, שמנת וכו'. שלמה-מן קנה פינלנדיה ליים ואייריש קרים, אני מצאתי הארון של ההורים אבסלוט וגם היתה לי פינלנדיה בבית. וגם היתה כמות מכובדת של משקאות כשעשינו מיזוג של האוסף שלי של ענת, מגלי, ושל שלמה.

בשבת נותר לסדר את הבית, ולארגן את הבר הארעי. למי שלא יודע ברמנים, מלבד למזוג משקאות, צריכים לפתוח את הבר, לעשות עבודות נקיון למינהם, ולסגור אותו מדי לילה. הדברים שלא רואים בסרטים...
סידרתי שולחן ארעי כ"בר", עם כל המשקאות והמצרכים הדרושים.
שלחתי את שלמה-מן לאוניברסיטה שידפיס לי כמה "תפריטי-קוקטיילים" כדי שאנשים יוכלו לבחור מתוך הרשימה.
אורית, ענת ואנוכי התחלנו להכין קישוטים - פלחי לימון ותפוז, וטווסטים.
טוויסט (ובעברית?) הוא רצועה ארוכה של קליפת לימון (או פרי הדר אחר) עם כמה שפחות מהחלק הלבן (והמריר). אחרי הכנת משקה, לוקחים את הרצועה והופכים אותה למקורזלת כמו שבלול, או קפיץ, או שעשים איתה קשר מעל למשקה - ככה ששמנים מהקליפה מושפרצים על המשקה. ואז מניחים אותו קקישוט על שפת הכוס. בעל המשקה יכול להכניס אותו פנימה אם בא לו. אני ממש הסתבכתי עם ההכנה, אבל אורית הייתה ממש אלופה בלהכין טווסטים!
ענת סחטה את שאר הלימונים למיץ.

ואז התחילו להגיע האורחים למלכודת...

נכתב על ידי eli7 , 2/8/2003 06:19   בקטגוריות דו"ח מסיבות אלכוהול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



112,993
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , גאווה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לeli7 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על eli7 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)