לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Netta Sama

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2015

מפגש עם הבנות, תמונות ועדכון (+טעימה מיפן) 3>








שלום שלוםםםם~
מצטערת על המחסור הנפשע בעדכונים T_T
יש לי ממש הרבה לספר וזה לא פייר שאני לא מעדכנת~


חזרתי מיפן לפני שבוע!
הייתי שם כמעט 3 חודשים - מתחילת מרץ עד עכשיו~
האמת שהייתי צריכה לחזור בסוף אפריל, אבל הארכתי עד סוף מאי -פשוט כי אני אוהבת את יפן והרגשתי שזו החלטה נבונה XD
גם ג'ורג'י ואינה היו שם איתי למשך 3 שבועות ואם לומר את האמת - זה משהו שכולנו ממש חיכינו לו במשך הרבה זמן..להיות ביחד ביפן.
זה כמעט מפגש אקיפויו בטוקיו (רק מאיו ומואה חסרות XD)
בכל מקרה, הייתי קצת בדכאון בחודש האחרון שם...אני יודעת שאסור לי כי אני ביפן, אבל ממש התגעגעתי הביתה, למשפחה, לחברים..
לאחותי שלא ראיתי מאז ינואר כי היא בדרום אמריקה
היה לי די קשה והרגשתי ממש לבד לקראת סוף הנסיעה וכולם היו עסוקים בעבודה\לימודים T_T
ועכשיו שחזרתי לארץ...אני כבר רוצה לעלות על מטוס בחזרה ליפן. (מפתיע... XD)
אגב - העדכון על יפן כבר מוכן, אבל רציתי קודם לעשות עדכון רגיל כי הרבה זמן לא היה פה אחד כזה
אז אני אוסיף למטה טעימה מיפן כדי שיהיה למה לצפות!



אתמול נפגשתי עם הבנות אחרי ממש הרבה זמן שלא התראינו - את מואה ומאיו לא ראיתי כמעט חצי שנה!
נפגשנו לדייט סלט בפיאצה (זה הפך להיות המקום הקבוע שלנו XD) ועד שהגענו לשם קיבלנו מבטים מוזרים ברחוב מגברים, כאילו לא ראו בחורה בחיים שלהם.
מזל שבורכתי בשילוב הקטלני של פה ג'ורה ואפס סובלנות להתנהגות בזויה של אנשים
אחרי תלאות רבות בתחנה ובאוטובוס, פגשתי את מאיו בסנטר והלכנו לשבת להשלים פערים ולספר חוויות XD
ג'ורג'י ומואה הצטרפו אחרי לא הרבה זמן והלכנו לפיאצה, שם הזמנתי את הסלט הקבוע שלי ושל ג'ורג'י (פנצנלה לנצח 3>) וחלקתי פוקאצ'ה עם מאיו כי אנחנו שמנות XD
אח"כ חזרנו לסנטר וישבנו בארקפה עד שגירשו אותנו כי היו צריכים לסגור
אז ישבנו על הספסל בחוץ עם השתיה שלנו ודיסקסנו על החיים ואחרי חצי שעה בערך כבר היינו צריכות להתפזר מפאת מגבלות התחבורה הציבורית~


איפור מאתמול~
הלכתי על סגנון קצת יותר דרמטי מבד"כ, הרגשתי שאני צריכה להתפרע כי לא התאפרתי גיארו מאז שחזרתי מיפן! (פשוט כי לא יצאתי מהבית כל הזמן הזה :X)
涙袋 ^__^



אני, מאיו וחברנו החדש - מככבים בברוריה XD




אני וג'ורג'ון אהובי 3>




אני ומאיו הכי יצורות בעולם. אם חשבתם אחרת - טעיתם. XD




לא להאמין שזה אותו בנאדם חחחחחחחחחחחחח



אני, מאיו וג'ורג'ון בפוזה אופיינית ^3^



הסלט היפהפה והפוקאצ'ה בפיאצה (והבירה של מואה ברקע~)


אאוטפיט!
קרדיגן: Pudding
חולצה: H&M
חצאית: MOMO
נעליים: ASOS
תיק פרחוני: Liz Lisa
תיק ורוד: Galet's
בובה לתיק: Rady


POINT ♥


POINT ♥

(ותודה לג'ורג'י על הזווית המחשידה XD)



מתנת היומולדת שמואה קנתה לי כשהייתה ביפן ולא יצא לה להביא לי עד עכשיו, שתבינו כמה זמן לא נפגשנו!!! היומולדת שלי היה בתחילת פברואר!!!
מעיל הכי מושלם בעולם מMA*RS  כמעט בכיתי מרוב שהוא יפה T_T בא לי כבר שיהיה חורף כדי שאוכל ללבוש אותו
תודה ילד אהוב ויפה שלי 3>



אחרי שהתפזרנו, נכנסתי לסופר לקנות קורנפלקס (היה לי קרייב מטורף XD) וכשהלכתי לקופה, הבוס שלי במקרה עמד בתור לפניי, נראה לי הוא היה בשוק של חייו כשראה אותי במלוא הדרי, כי בעבודה אני הכי חורנית בג'ינס וטישרט חחחחחח

כשסוף סוף חזרתי הביתה - מיצ'י התקשר אליי בליין ודיברנו בשיחת וידאו איזה שעה (היה אצלם איזה 1 בלילה כבר) וזה הכי שימח אותי בעולם כי התגעגעתי אליו ממש. 3>



קצת תמונות מיפן לפני העדכון הראשי















 


בלי תיאורים כדי להשאיר אתכם במתח P: תתכוננו לחפירה של החיים בפוסט הבא>


אסיים עם אחד השירים שאני הכי אוהבת בעולם (הם חתיכים, כדאי לכם)
J Soul Brothers - Hanabi

会いたい、 ただいつでも会いたい。


אז זהו לבינתיים~
אני הולכת לחזור לנסות לסדר את החדר,
נראה כאילו עבר פה טורנדו של בובות הלו קיטי ודברים ורודים ויש לי שטיח מקיר-לקיר של בגדים על הרצפה
שאלות, טענות, מענות וטובות הנאה - בתגובות בבקשה P:

אוהבת,
נטע



נכתב על ידי Netta Sama , 30/5/2015 18:33  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





54,320
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNetta Sama אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Netta Sama ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)