לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אבני חן לגברבר המזדקן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2010

משחקים בצהוב


 

הימים האחרונים קצת מוזרים בסביבת הבית הקרובה,

משונה להתקל באדם בו אתה נפגש די הרבה שהצהובונים הוציאו החוצה את בגידתו בבן זוגו

וכמה ימים מאוחר יותר לקרוא שהבןזוג נצפה מתהולל גם הוא, חמש דקות אחרי שהילדים של כולנו שיחקו יחד.

לשניים ילדה בגן של החבר'ה שלי והחוסר נעימות הוא הדדי, ברור להם שכולם שמעו על המאורעות, למרות שלא קיים קשר מעבר לשיחות קצרות ומפגשים בשדרה.

מאיפה מישהו מצא את האומץ וחשב שיש לו זכות כלשהי לפרק משפחה על רקע אייטם מעניין גם אם הוא נכון, החטטנות הזו שהכל מותר דוחה.

 

דמיינו את הסיטואציה בה אתם או בן/בת הזוג קבל עם ועדה נחשפים עם ערוותכם הבוגדנית בפני העולם שידיעות מסוג זה במרחק של לחיצת כפתור מכל אחד. נכון או לא נכון, הלחץ מהסביבה כבר ידאג לפרק הכל. קצת מרגיש חרא בשבילם ואני לא מרבה להרגיש חרא בשביל אחרים מהסיבה שמה שלא יעשה כעת על ידם, אין כל דרך להחזיר את השרץ שמונח על השולחן לאפלת המגירה.

 

שישי בערב קפצתי עם חבר לדרינק'לה והבר היה מלא בבחורות שבאו עם אג'נדה לא לחזור לבד ואני חייב לומר, חלקן היו אפילו די אטרקטיביות גם לפני שהתחלתי לשתות. כמובן עלה הדיון הקבוע איך חיינו היו נראים אם הסטטוס היה טיפה שונה למרות שלשנינו ברור שאנחנו לא בנויים לחזור לרווקותינו מסיבות מסוימות ולא פחות גם כלכליות – גירושים הם פיתרון לאנשים עשירים.

אם לנו זה נראה קשה, אני לא רוצה לחשוב איך מרגישה מישהי שחזרה לשוק הפו"פ אחרי גיל 30. הטלוויזיה המפגרת דואגת למכור סדרות כמו קוגרטאון וכמה זה מגניב אבל – א', רוב הסיכויים שאת לא קורטני קוקס ו- ב', את בטוח לא קורטני קוקס.

מה שמעלה אצלי סוגייה מעט שונה שגם לה שמתי לב, אם ננסה למפות את כל הנשים המוכרות שמתקרבות לגיל 40 וצפונה, אותן מגה-סטאריות, על אף אחת מהן לא ניתן לומר שלא רואים את הגיל עליה. כשדמי מור נצפתה בבגד ים במלאכיות של צ'רלי היה איזשהו באז שנע סביב ה "וואו". לא מה שנראה היה רע, אלא רק שמוגדר בקטלוג תחת מראה ה "שזיף" – כלומר אפס אחוז שומן וציצי מפלסטיק. אין שום מטה קסם שיצור את המראה הצעיר אצל נשים. אני אפילו אוסיף ואומר די מעוררת בי דחיה הזרועות נטולות השומן על גבול השריריות שהן מתהדרות בהן.

הגנטיקה הגברית נוטה במקרה זה לזכותנו ומספיק לראות את בראד פיט או ג'וני דפ כדי להבין את הזקנה בשגרת טיפוח מסוימת ניתן לדחות.

 

ואם כבר קוגרטאון, שריל קרואו הופיעה בתום העונה הראשונה בטייפקאסט מושלם עבורה הפסאדו-כוסית, לא כוסית שמריירים עליה אלא הכוסית המגניבה שכיף להיות איתה. זו שאנחנו אומרים בלב הלוואי עלינו אחת כזו, זו שנזדיין איתה בלי הכרה אחרי ערב מגניב של צחוקים, שאכטה ועם באז חביב של אלכוהול וכמובן נרצה להשאר מחובקים אחרי.

all I wanna do is have some fun , I got a feeling I'm not the only one

 

טלוויזיה ולא נתייחס לעונה החדשה של דקסטר?

דקסטר מבחינתי דחקה מזמן את המתחרות על הסדרה הטובה ביותר שנעשתה, תחת סד שהתמה המרכזית נעה סביבו, לא פשוט לבנות סיפור טוב לאורך זמן.

בעונה הראשונה הכרנו את הדמות, השנייה הייתה תחת האיום שהסוד של דקסטר מתגלה, השלישית דקסטר מוצא שותף וברביעית מודל חיקוי לשילוב בין הנורמליות לרצחנות שטבועה בו, עונה שגם העניקה את נקודת הפתיחה לעונה המשודרת עכשיו.

אני מתעב דרמות מתוסרטות ועדיין הפרק הראשון בעונה היה מושלם וברח מכל קלישאה מוכרת.

נראה מה העונה הזו מכינה לנו ואם יהיה ניתן לחמוק מהדעיכה הבלתי נמנעת.  

  

 

נכתב על ידי , 10/10/2010 13:50  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לselfmade אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על selfmade ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)