לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אבני חן לגברבר המזדקן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

1,2


1

עסקת השבויים המתקרבת על מרכיביה האמוציונאליים, שנידונים עד חלקיק הקוואנטום בטלסקופ הבל בכל מדיה אפשרית, כנראה לא מותירה אדם אחד אדיש במדינה.

נאסראללה, הפאבלו אסקובר הלבנוני, ממצב את עצמו בחודשים האחרונים כצאלח א-דין של המאה 21, האדם שקובע את סדר יומם של שתי מדינות. הצורך שלו בעימות נטחן עד דק ע"י כל ערביולוג בסביבה וברור לכולנו שזו לא העסקה האחרונה עם החיזבאללה שתגרום לדם בגופנו לגעוש ותפרוט לכולנו על העצבים.

אורי קציר במאמרו "אני סמיר קונטאר" בציניות ארסית, מספק סיקור מקאברי בגוף ראשון להיסטוריה של הטינופת.

רק ישראל, לא – לא רק ישראל, רק היהודים נושאי גן ההשמדה העצמית, מסוגלים לשחרר אדם שרוצץ את גולגלתה של ילדה בת ארבע בין קת הרובה לסלע, רק בגלל שהיא יהודייה.

חיילים מתים תמורת גוויות של מחבלים – כל עסקה אחרת היא פתח לנוספת.

אני חולם בהקיץ בימים האחרונים בהנאה על יום חילופי השבויים,

סמיר קונטאר מובל לחדר אטום, רגע לפני שחרורו, לפיתה חזקה מאחור בשערו, להב של סכין יפנית חלודה מוצמד לצווארו והמילים האחרונות שישמע "יש לך דרישת שלום מיעל ועינת הרן", שיסוף מהיר של עורק מרכזי והטלת גופתו הבאושה לקופסת עץ, כמתנה לנאסראללה על הרבה רגעים יפים יחדיו.

 

2

שמעתי לפני מספר ימים את ליאור דיין מדבר ברדיו בתוכנית של שי ודרור.

גם דיין ג'וניור נושא את פגם הליקוי בדיבור האופייני כל כך של אביו. אסי דיין לפני מספר שנים טען שאין כל קשר בין סגנון דיבורו לסמים וזהו ליקוי גנטי שמזוהה עם משפחתו וציין, כמובן, את בנו ואת יהונתן גפן ואביב גפן. זהו דיבור שבור ותקוע על גבול הגימגום כמו אדם שהוריד הרגע בקבוק וודקה והחליט לספר לנו המאזינים איך עבר עליו יומו.

נהדר, אין קשר לסמים, אבל בטח זה לא מוסיף.

השניים, נציגי משפחת דיין, די מוכרים כצרכנים וארסטיליים של סמים שונים ומשונים (ליאור דיין הפך לנציג דור הריטלין בארצנו) ואף תואר, זהו מידע שאיני מסוגל לאשש רק לסמוך על תיאורי עיתונאים כאלה ואחרים, שהשניים חזרו לגור יחד.

מדובר בשני טיפוסים דעתניים מאד, על פניו נראה גם מאד אינטליגנטיים (אסי ודאי שכן), צרכני סמים פעילים (בהתבסס שוב על שמועות), שחולקים מגורים יחד ואני תוהה על ערב אופייני בבית דיין –

האחד מוריד כמה שורות קוק, השני כותש שני כדורי ריטלין שנשאבים בנחיר זקוף ואז אחד מהם מעלה נושא שיחה שמכריח את השניים לתקשר – איך לעזאזל השיחה תתנהל כששני החבר'ה נתקעים כל הברה שנייה ועוד בזמן שהם מסטולים? למי יש עצבים לזה או מי בכלל מסוגל להתארח בבית כזה? אבל לאסי כנראה נסלח על כל, מי שהביא את גבעת חלפון ויצור שמימי כמו בתו עמליה, קצת גמגום כבר לא ישנה הרבה.

נכתב על ידי , 3/7/2008 13:43  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לselfmade אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על selfmade ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)