לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life is a Bitch and so am i


סיפור חיי.... לפעמים רע לפעמים קצת טוב... מה יש להגיד עוד...?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


שינויים זה דבר טוב........

כל השינויים שעברו עליי בזמן האחרון (ותצטרכו לנחש או לנבא או להמשיך לקרוא כי אין לי כוח לפרט) הם תרמו לאללה!

גם החדר שלי לגמרי קיבל תהפוכה מאז סוכות.. יש לי מיטה חדשה... ארון חדש ידה ידה דברים לא מעניינים נוספים

אבל.. פתאום לעבור ממיטת יחיד שהייתה לי מאז שנולדתי.. רגע. תיקון. מאז שאחותי (בת 20) נולדה.. ולעבור ממנה לדבר אחר לגמרי..ולישון באלכסון.. פינוק!..

ורצות לי מלא מחשבות כל השבוע בראש לגבי כל דבר שאני רואה או עושה.. כל כך התגעגעתי לזה שהמוח שלי יהיה מפוצץ בשטויות!

כמו למשל ישבתי באוטובוס בכיסאות של ה-4 לכיוון ההפוך מהנסיעה אז ישבה מאחוריי אישה.. ואז חשבתי..מה אם יש לה כינים! איך אני אדע?? מחשבות כל כך לא חשובות.. אבל כמובן אני מתקבעת בהם וחושבת ומפתחת אותם לעוד דברים לא חשובים.. טוב חפרתי!

 

חצי שנה אני עם אותו בחור........... וואו ? גם אני חושבת... כל כך לא ברור לי איך זה קרה! אני בנאדם שלא נשאר הרבה.. והוא כנראה בנאדם בדיוק ההפך...בכלל הוא בדיוק ההפך ממני שזה כבר נדיר שהתאמנו....

גילינו אתמול שיש לי 4 אישיות שונות... אכן כן היה קשה לגלות ולקטלג את כולן אבל הנה הן :

1. אני האימפולסיבית - לא יוצאת הרבה למודע.. בדרך כלל קיימת במחשבות שלי.. במצבים מסויימים אני רואה אותם איך ומה שאני רוצה לעשות באותו רגע..מה שבפועל לא יוצא... בכל אופן.. היא שם.

2. אני הילדותית - בדרך כלל.... היא יוצאת כשאני עם חבר שלי.. המפגרת שבי יוצאת.. ואני מתנהגת כמו ילדה קטנה וכמו שאומרים האינר צ'יילד שבי יוצאת... לא מזיק לפעמים נכון?

3. אני הצינית - כל מי שמכיר אותי יודע... שהיא הדומיננטית שבי... היא לא נחמדה ממש אבל גם כשאני לא צינית..חושבים שאני צינית אז.. שיהיה.. אני נחמדה כשאני רוצה.. ואז חושבים שאני צינית ובעצם אני לא נחמדה..  SCREW THEM!

4. אני הרצינית - היא יוצאת כשאני ליד מבוגרים או כשאני עובדת..והיא די דיכאונית כשאני לא ליד מבוגרים ובעבודה.. כי היא רצינית וחושבת על דברים רציניים |: בעע..

 

בינתיים זהו....לא עלינו על עוד משהו חריג... הוא סתם אוהב להגיד שהוא אף פעם לא יודע איזה אני באותו יום... חמוד כזה..

הוא באמת חמוד... גרר... אני מסתכלת על זה שאם הייתי לבד הייתי מתפחלצת...העולם נהייה מגעיל..יש לי מזל..באמת....

 


חלמתי הלילה שאני בשואה... וכולם ממש מתלהבים לעלות לרכבת.ואני פחדתי ולא עליתי.......... ואז הם הלכו ונהייו שחורים וקטנים באופק.. ואז השמיים השחירו.. ואז נסעתי בכביש והיו מכוניות לידי והסתרתי את האף היהודי שלי =\ ואז עברתי ליד בית קברות ארי מהולל כזה....... וילד ארי מניאק מאוטו לידי קלט אותי וצעק לאבא שלו בגרמנית והם עצרו את האוטו והוציאו אותי ממנו והייתי כל כך שברירית פתאום.. חלשה.. ואז הם התחילו להרביץ לי... והתעוררתי........... הרגשתי מאית פחד ממה שמי שהיה שם הרגיש.................... כאב לב..

 

ובנימה אופטימית זו........

שבוע טוב !!!

נכתב על ידי , 29/10/2007 17:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

ICQ: 178891520 




2,470
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJUST M@Y אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JUST M@Y ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)