לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

KR Graphic Artist-בלוג סטודיו ועיצובים.


מדריכים,עיצובים,עזרים,ביקורות ועוד..
Avatarכינוי:  KerenR™

בת: 19




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

פוסט חדש יוצא לדרך - חג פסח שמח!!



בס"ד






שלום לכולם,

כמו שהובטח לכם פוסט חדש בחול המועד,

אז מה יהיה בפוסט?



תמונות לעיצובים - *חבילה של 30 תמונות*

תמונות לפוסטים

מטריילים - *תוצרת אישית*

PSD צביעות

פאן ארט - *תוצרת אישית*

סמיילים לקטע - *תוצרת אישית*

עיצובים להורדה

באנרונים

חתימות לפורומים

חתימות להשלמה



שיהיה לכם חג פסח שמח וכשר,

תהנו..





תמונות לעיצובים - *חבילה של 30 תמונות*



תמונות לפוסטים
;
;
;
;
;



מטריילים - *תוצרת אישית*














PSD צביעות









פאן ארט - *תוצרת אישית*

*מוקטן לגודל המלא לחצו כאן*

*מוקטן לגודל המלא לחצו כאן*

*מוקטן לגודל המלא לחצו כאן*

*מוקטן לגודל המלא לחצו כאן*



סמיילים לקטע - *תוצרת אישית*




עיצובים להורדה




להורדת הכותרת לחצו כאן

להורדת הרשימה לחצו כאן

להורדת הכותרת לחצו כאן

להורדת הרשימה לחצוכאן

להורדת הכותרת לחצו כאן

להורדת הרשימה לחצו כאן

להורדת הכותרת לחצו כאן


להורדת הרשימה לחצו כאן

באנרונים
















חתימות לפורומים









חתימות להשלמה
















נתראה פוסט הבא...

KEREN.

נכתב על ידי KerenR™ , 8/4/2015 19:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של QueenC - פוסט יום הולדת! ב-14/4/2015 13:34
 



עידכון קצר לגבי הפוסט.





היי לכם,


הפוסט יעלה מחר,
אני עובדת עליו היום ומחר...
אני ישבתי על חלקו אבל אני רוצה קצת לנסוע לדודים שלי שגרים בדרום...
אז מחר אמשיך..
בנתיים מה שהספקתי וכבר מוכן מסומן בקו:

-תמונות לעיצובים
-תמונות לפוסטים
-מטריילים *תוצרת אישית*
-PSD צביעות
-פאן ארט
-סמיילים לקטע *תוצרת אישית*
-עיצובים להורדה
-חתימות לפורומים
-חתימות להשלמה
-פיקסלים
-באנרונים

בעיקרון תיכננתי לשבת על זה כבר בתחילת השבוע,
אבל הייתי עם חום ובקושי היה לי כוח לעצב משהו..
היום בערב אני לא יודעת אם אספיק לשבת לכם על שאר הפוסט,

אבל בהחלט אשב על הכל מחר !!
חג שמח גולשים מקסימים !! (:

נכתב על ידי KerenR™ , 7/4/2015 11:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





118,464
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKerenR™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KerenR™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)