לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היומן שלי

בת 28 מתרוצצת בין העבודה והעבודה והעבודה לבין ללימודים ולחברים ולפעמים מרגישה שאין לי זמן בשביל עצמי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2005

תשובות לשאלון השבועי


איך הגעת לישרא? איך נודע לך על האתר, ולמה פתחת בלוג מלכתחילה?
הגעתי לבלוג דרך חברה שלי.
למה פתחתי? סתם כדי לשפוך את הלב


האם זה הבלוג הראשון שלך? אם לא, כמה היו לך ולמה סגרת אותם?
לא. היה לי עוד אחד אבל בוא נסגר כי לא נכנסתי אליו מלא מלא זמן

האם יש לך חברים שקוראים אצלך, או שזה המקום שלך להתבכיין עליהם?
חברה אחת קוראת אותו (היי מותק), וזה המקום להתבכיין על החברים האחרים :)

האם את כותבת תמיד את האמת, או "מוסיפה קצת נפח"?
כותבת את האמת, לא יודעת לנפח או לשקר.

האם היה מקרה, שבו הכתיבה בבלוג היתה המפלט האחרון - המקום היחיד שבו יכולת לשפוך את הלב?
לא ממש לא... בשביל זה יש לי את החברים הכי טובים לשלי (3 סה"כ)

איזו משמעות את מייחסת לקאונטר? האם את מרפרשת כל דקה, כדי לבדוק אם נוספו כניסות לבלוג?
ממש לא... אני נכנסת לכאן פעם בכמה זמן... מי שרוצה להכנס, שיכנס.

האם את בודקת תגובות חדשות כל עשר דקות? האם את עונה לכל התגובות?
ממש לא, בדרך כלל כן... תלוי במצב הרוח באותו רגע

ולסיום, מה יש בבלוג שאין ביומן אישי או סתם בחברים?
אנונימיות... (למעט חברה אחת שקוראת)

נכתב על ידי , 3/12/2005 17:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 44




253
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשוגעת במקצת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משוגעת במקצת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)