לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוצה סוכריה ילדה?


קיבוץ, צבא, אהבה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

ארוכה הדרך חזרה


זאת לא נוסטלגיה, אני באמת רוצה לחזור אחורה.

אבל אי אפשר לעשות את זה, לא באמת, לא אף פעם.

צריך להסתפק בשברירי זכרונות.

עם כל צעד והישג אני רק חושבת על כמה הייתי מוכנה לותר על הכל בשביל הדברים שאני רוצה באמת.

 

 

אז מדמיינת שוב את הסצנות, אם זה גיל 14, 16, 18. חברים, הזדמנויות לעשות שטויות, להשתכר, לברוח, לנהוג להתנשק. כל תקופה עם הסיטואציות המלאות פוטנציאל שפשוט דרכתי עליהן בדרך לחלומות על דברים שבדיעבד כל כך איכזבו. מזל שיש את הבלוג לשחזר את התחושות שלי אי שם בתיכון, כמה כנות ואומץ שהיום אין לי, כל דבר מפורש שאכתוב פה יש לו השלכות.

 

אז אני עדיין מתגעגעת, ואתגעגע תמיד.

נכתב על ידי אדויל , 2/11/2012 23:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פופיקית ב-5/1/2013 21:13
 





כינוי:  אדויל

בת: 35

ICQ: 205812446 

תמונה




18,800
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאדויל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אדויל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)