לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just a little girl, big imagination


.this sweet candy is dirty from the inside.

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

קעקוע. ביי ביי בלונד. PICS.



וואו.

כנראה שבאמת אפשר להכריז שפשוט אין לי זמן לעדכן..

וכנראה גם כשיש זמן פשוט.. אין חשק.

אבל אני לא סוגרת.. לא רואה צורך.

 

קרו ככ הרבה דברים.

 

נפתרתי מהבלונד.. היה אחלה אבל מיצה את עצמו..

אני לא בקטע של להתחיל לצבוע כל חודש שורשים ולשרוף את השיער עד העצם.

אני לא מתחרטת.. אבל טוב לי ככה.

 

עשיתי קעקוע..

ואני אוהבת אותו, ממש^^

כן, כאב.. מאד אפילו.. אבל אני כבר מתכננת על הבאXD

ינעלדינק.

 

אני קורעת את האמאמאמאמאמא של התחת בארומה..

ומגיעה לשבירה כמעט בכל משמרת ורוצה לפרוש..

אבל מצד שני.. כיף לי.

והכרתי מלא אנשים חמודים שאני אוהבת (:

אז קשה לי להחליט כרגע.

 

אני נכנסת לתקופה של ככ הרבה ניתוקי קשרים שזה מצד שני מקל מצד שני מרוקן מאד..

4 חודשים לגיוס..

אנשים מתגייסים לאט לאט סביבי..

ואני לא לחוצה.

וזה מלחיץ אותי אפילו יותר.

 

~
Oh, I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back
but I know you did..

לומשנה.
~


אוקי וזה הקעקוע..

רק שבתמונה הוא עדיין נפוח ולא מוחלם^^

עכשיו הוא כבר התקלף והבריא אז אני צריכה תמונה חדשה ומעודכנת

אבל כרגע זה מה יש..

Summer sucks. where is the rain??

ג'אנה.

נכתב על ידי , 21/7/2008 19:40  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של xXxblindaxXx ב-21/4/2009 22:06
 





24,055

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™Sneezing Panda אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™Sneezing Panda ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)