לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם, זה הכל סתם...


הבלוג מתחיל בלגימה של בירה... נראה איפה הוא יגמר... או שאולי הוא לא? כמו-כן, הכניסה עם חמרמורת בלבד!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

"פעם הזמנים היו יותר טובים, כולם אומרים ככה כולם חושבים..."


פעם "ישרא-בלוג" היה מלא... היה שוקק חיים... היה מה לעשות בו... סיבה להתחבר אליו כמה פעמים ביום... להעביר בו שעות על גבי שעות... להתעדכן אצל "חברים"... לעדכן אותם... לכתוב... לקבל תגובות... להתייחס אליהן... פעם היה מה לעשות פה... בשבילי...

 

לא יודע למה, אולי החיפוש העצמי... אבל איכשהו הגעתי למצב של לכתוב כאן, מתי הייתה הפעם האחרונה? לפני כמעט שנה? חצי שנה? שיהיה...

 

יושב בתחתונים על כיסא שלי מול שולחן שלי בסלון שלי בדירה שלי... כן... סמסטר ב' של השנה הראשונה, בדירה ששכרתי, בחזרה בעיר הולדתי, עדיין רווק, היה עוד ניסיון קשר מהפעם האחרונה, 4 חודשים, כמובן שלא הוליד שום דבר ולא נתן יותר נחמד חוץ מתזכורת מה זה לחבק ולגעת במישהו שמיוחד לך, אבל מה לעשות שזה לא זה? לקום ולעזוב... בפוסטים הישנים ספרתי כמה זמן עבר מהסקס האחרון שלי - אז עכשיו זה שנה וחודש... כן כן... סה לה וי. פתוח להצעות...

 

אין לי מה לכתוב, אין לי מי שיגיב (לפחות לא החבר'ה הישנים...)

 

שבוע נהדר לכם,

למי שתוהה - אני לא מבואס, לא מדוכא, הכל נהדר והחיים שלי דבש!

(סיגלתי נוהל של לענות לשאלת שלומי "נהדר". תמיד)

TKND

נכתב על ידי , 20/5/2008 00:06   בקטגוריות תהיות בשקל, אופטימי, אקטואליה, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 41

תמונה




1,532
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Kid Next Door אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Kid Next Door ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)