לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(: לילנד :)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

אין לי כותרת


הסתפרתי היווווווום....אבל הוא כיסח לי ת'צורה!

פעם היה לי 90 ס"מ כמעט... היום נראה לי בקושי 50 +...... אני מרגישה ערומה.

 

מחר יש לנו פעילות בבצפר בנושא אהבה ורומנטיקה... פתאום לאורט אכפת מדברים כאלה.

אין לי שמץ מה נעשה, אבל יש לי הרגשה שזה הולך להיות אינפנטילי ביותר.

 

כל פעם אני אומרת לעצמי שחלאס, אין לי יותר מה להתעניין בו. נדלקתי עליו סוף שנה שעברה.. יצאנו פעם אחת בתור ידידים עם

עוד ידידה שלי וידיד של שניינו.. אמממ .. אני לא הצלחתי  לשבור את הקרח בזמנו... השנה ניסיתי גם, אך ללא הועיל.

חוץ מהטיול השנתי, 3 ימים בהם הפגין אכפתיות יוצאת דופן והתעניינות, לא הצלחתי להגיע איתו לשלב של יותר מידידות.

אני לא יודעת למה, רמזתי באופן כל כך בוטה, והתעניינתי והכל, או שהוא עיוור או שבחר להתעלם.

כל פעם אני מזכירה לעצמי שעדיף שאני אפסיק להתעניין בו אבל כל פעם יש בי משו שגורם לי לנסות שוב, ואולי לרמוז עוד קצת..

ולגלות עוד אכפתיות, אני כבר לא יודעת מה יעשה את העבודה.

מחר אני רואה אותו על הבוקר(שעת 0).. מעניין מה יגיד על התספורת..

 

אין לי עוד משהו לכתוב.

אני אחזור על מה שאמרתי בפוסט הקודם: לא כיף להיות לבד.

 

לילה (ר)טוב..

לירי =]

נכתב על ידי לירצ'ו , 13/12/2005 22:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  לירצ'ו

בת: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללירצ'ו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לירצ'ו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)