לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בדידות- הדבר היחיד שאף פעם לא יעזוב




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

בא לי להגיד לך אמרתי לך... אבל אתם לא תקשיבו..


אז אני בצבא כבר שלוש חודשים עוד שבוע... ושאנשים שואלים אותי מה אני עושה עכשיו אני אומר להם שאני בצבא ביינתיים ורק ביינתיים... המסגרת הזאת לא בשבילי לא עושה לי טוב ואני לא רוצה אותה יותר... תגידו שאני צעיר ושאני עוד יתרגל ויכול להיות שזה נכון אבל יכול להיות שלא.. ביינתיים אני רק מנסה למצוא את דרכי בצבא אבל אם זה לא ילך אני כנראה יצא מהצבא וינסה לעשות שירות לאומי אם יתנו לי... כי בא לי לתרום אבל בתנאים שלי במקומות שאני רוצה לתרום (אני מפונקקקקקקקק מה אני יעשה) ...
נכתב על ידי , 23/2/2007 14:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35

ICQ: 242030282 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)