לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  _dirtyMIND_

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008


 

                          שוכבת על המיטה המבולגנת.

הנרות עוד מעט יכבו מעצמם.נזכרת בנשיקת הפרידה.
מחוץ לחלון זריחה מדהימה.

משב רוח קל חודר לחדר,

משחק עם הוילונות הרכים,מעבירה בגופי צמרמורת דקה.אני לא יודעת איךא תה עושה את זה,אבל אתה הדבר היחיד שגורם לי אושר אמיתי.הגוף שלך נראה קדוש בעיני.כשאני איתך אין עולם מחוץ לחדר/רק אני איתך,כמו שתי נשמות יחדות בעולם.

רק אתה רואה בי אותי.רק אני רואה בך מה שאחרים לא רואים.

אני מרגישה שאתה הנשמה התאומה שלי,גם עם זה נשמע נדוש ואופיני להתבטאות של כל נערה מתבגרת לחבר שלה.מצמידה את הכרית ונושמת את הריח המוכר שלך.געגועים,נרדמת עם הריח שלך,עם זכרונות על המגע העדין  שלך.

       אהבה..

                         התמכרות..         

סיפוק....         קרבה...               הבנה?

                                                      

או שאולי אתה פשוט מביא לי את אותו יחס שכל כך התגעגעתי אליו?

                        אני כרגיל כנראה מנצלת אותך לסיפוק הצרכים שלי.

אתה גם מזיין כמוהו.

נכתב על ידי _dirtyMIND_ , 25/5/2008 03:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_dirtyMIND_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _dirtyMIND_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)