לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my freakin blog!


אלו החיים שלי .... אהבות ושקרים....כמו סרט... וזה לא סיפור סינדרלה.. זה יותר קשה..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2006

עדכון קטנטנן על הרבה זמן!


יואו כמה זמן לא עידכנתי!!!! הייתי בבולגריה!!! היה מעולה!!! עשיתי שופינג!! מלא!!!חחח מחר אני ישים תמונות של דברים שקניתי!!!

אבל מה שבאמת חשוב עכשיו זה טל!!!!

כי יוליה וניקול עשו לי הפתעה הכי טובה בחיים!!!! והביאו את טל לשכונה!!!!!!!! כמובן שאני וטל התחלנו להתחרמן.. והיה כיף XD.... וחזרנו להיות חברים =].... אבל... כל פעם שאני מנסה לדבר איתו.. הוא עסוק או משו.. לא יודעת =\...

אבל זה קשה ככה ביחסים ממרחק..=\ אולי טל יגיע עם חברים שלו לימולדת של יוליה שיהיה בקרוב....

אגב חברים של טל!...

הכרתי שמה חצי חדרה =]=]=]..... יש לו חברים ממש נחמדים.. הכרתי ילדים מהלהקה שלו.. ממש נחמדים!

הנה האתר של הלקה...

http://www.stainless.up.co.il

יש להם שיר ממש טוב!

טוב בכל מקרה תמונות והכל אני ישים מחר! כי אמצע הלילה עכשיו ואין לי כוח!

טוב אני זזתי לקרוא קצת..חח ביי!

נכתב על ידי דידי , 21/8/2006 00:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  דידי

בת: 31

ICQ: 274415013 

תמונה




1,055
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדידי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דידי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)