לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי: 

בת: 31



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2017


זה היה מורכב יותר ממה שחשבתי שזה יהיה.


אני לא יודעת לומר בדיוק מה הרגשתי, אבל פשוט הייתי אני בצורה הגולמית שלי. דילגתי והתגלגלתי על הדשא ולא היו לי עצמות, פשוט הייתי ברגע. הייתי יפה. הכי יפה.


ואני יכולה להשבע שהייתי הבן אדם הכי יפה בפארק. הרגשתי שאני השמש, שאני מקור חום. שכל הדברים הטובים בעולם מתרכזים אצלי. 



שדה של דבורים. לא פחדתי בכלל. 



 


___


 



אני לא יכולה לשלוט בדברים שאין לי עליהם שליטה.


 



__




__




 

נכתב על ידי , 27/6/2017 23:54  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , החנונים , דברי תורה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למפלצת הכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מפלצת הכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)