לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג זה הוא סטירתי, כל קשר בינו לבין המילה סאטירה הינו מקרי בהחלט.. ורק לי יש מזוזה בבלוג ועוד דבר: אני לא מוזמנת, אני מוזמן!!
Avatarכינוי: 

מין: זכר

ICQ: 327443484 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

חיסכון בגז...


הבוקר קראתי כנראה כמו כלל עם ישראל, שעפ"י פקידי האוצר, הסיבה לעלייה במחירי הדלק היא איכות הסביבה. כמובן אין לזה קשר ששוחטים לנו ת'צורה במיסים, זה אך ורק מתוך מגמה ירוקה. ואז נזכרתי שבניו זילנד ישנו מס אותו משלמים חקלאים, עקב ריבוי פליטת גזי חממה (או בעברית צחה - פלוצים) ע"י חיות המשק בייחוד הכבשים והפרות. אני מכיר וגם אתם, שלל אנשים שבגללם אנחנו משלמים יותר על הדלק, כן החבר שלכם שנותן בראש ברכב ומאשים את הפריחה בחוץ (לא כל השנה מדשנים), הסבתא שלכם שנותנות בראש בלילה, וגם את שטוענת שברח לך פוק, זה לא פוק זה מייקר דלק. מהיום כולנו אומרים: הפלצת - שילמת, כדי שלא נגיע ל 10 שקלים לליטר. וכך נעזור לאיכות הסביבה. האמת שבניגוד לבדר"כ, הפעם אני מאשים את ביבי באמת, כי דוגרי נכון שהוא קיבל כלכלה קורסת וייצב אותה וכו', אבל מי שנהנה מזה זה רק הטייקונים, זה לא שאם קדימה או המפלגה שבה בחרתי תעלה לשלטון זה ישתנה, כי שם הטייקונים שולטים יותר, אבל אם היה הופך לראשונה במדינה סדרי עולם, ונוגס בטייקונים שגם כך לא מסייעים לכלכלה ולמשק הישראלי (רובם מייצרים או מייבאים מחו"ל), אז אולי המעמד הנמוך והבינוני היו מרימים טיפונת את הראש מעלה, אבל זה לא יקרה לא אצל ביבי ולא אצל ציפי ולא אצל בוז'י או כל פוליטיקאי עם כינוי אחר, כי מי שבסופו של דבר מעניק מימון לקמפיין, הוא הטייקון, החלש רק יודע להעניש ולהצביע לבא בתור שישקר לו בקלפי. אגב צפו לעלייה במחירי האופניים, פתאום תגלו שיהיה מס גם על ניפוח הגלגלים, כמובן בשביל איכות הסביבה. שבוע טוב. ומסך מגע זה אחד הדברים הנוראיים ביותר.
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי , 25/1/2011 09:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחר מומולדת...


כן כן השקדיה פורחת השמש כבר קופחת, ציפורים מראש כל גג מבשרות את בוא החג, לא בטוח הן יותר מצייצות כי חם. אני מת על החורף, תמיד היה גשם ביום ההולדת שלי, השנה יום ההולדת עבר לקיץ, לפחות מבחינת מזג אויר. השנה בלי עין הרע מתוכננות מספר חגיגות שמתחילות כבר מהערב ויגמרו במוצא"ש, אולי החיסרון של אמא יעיב מעט על הכל, אבל חוגגים רק פעם בשנה, השנה קצת יותר, אז חייבים לשמוח. יש כיוון חיובי מאוד תודה לאל בחיי, ואני תקווה כי הטוב רק ימשיך להגיע. תודה למי ששלח מזל"טים בהתחלה קצת פחדתי מחיסול ממוקד, אבל אז הבנתי שהמזל"ט שייך לכוחותינו. סופ"ש נפלא. אגב תודה לאל כבר לא מרותק למיטה.
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי , 19/1/2011 14:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוחיטו ב-19/1/2011 19:56
 



ואז היא זרקה אותי לקיבינימט...


לא, לא מדובר על פרידה מבת זוג חדשה, אלא בנהגת שנכנסה בי העיפה אותי קיבינימט ובגללה אני עכשיו שוכב כמו עגלה במיטה.

 

הסיפור הוא כזה:

 

מוצא"ש, אני והשותף שלי קובעים עם פרוייקטור שלנו פגישה באזור המרכז, ברמת העיקרון אני לא אמור להשתתף בפגישה כי כמו שרובכם זוכרים לקחתי קצת חופשה מהכל, אבל השותף התעקש אז הגעתי, הם הגיעו קצת לפני אני הייתי באיחור של 5 דקות, מיקמתי את הרכב בחנייה, הפעלתי אזעקה ואז בום... הפוסטמה שנסעה כמו מטורפת בעיר במהירות גבוהה, קודם כל חייבים לתת לה שאפו, בכל זאת היה לה אומץ לנסוע כמו ערסים (בלי להעליב, בדר"כ, בחורות לא אוהבות לנסוע מהיר, הן מעדיפות את הנתיב השמאלי, ואת הנתונים אני יודע בזכות יקירת הבלוג מוחיטו), היא העיפה אותי כמה מטרים משם, ועכשיו תקראו לי פאנט, אבל תודה לאל שהכל הסתכם בשתי צלעות שבורות, מתיחה קלה של החוליות בגב (קצת פיזיוטרפיה וזה עובר) וכאבים בברך, נכון קצת קשה לי לנשום כרגע בגלל הכאבים בגב, אבל תחשבו על זה שהפוסטמה יכלה להרוג אותי, נעזוב את זה, היא ברחה מהמקום כמו כלבה מסריחה, אפילו לא עצרה לראות מה קורה איתי, מזלי שאנשים טובים שהיו במקום רשמו את מספר הרכב שלה, ואני פונה לכלבה בת כלבה (אגב סליחה על הקללות, פשוט זה מעצבן) ואם הית הורגת אותי? או פוגעת בי בצורה יותר חמורה וכל רגע היה חשוב למען הצלתי?.

 

אגב בחקירה שלה במשטרה היא ציינה שנכנסה להלם (ברור...) ופחדה שבעלה יהרוג אותה אחרי שיראה מה היא עשתה לרכב (אני מאמין שכשבעלה ראה את הנזק שעשתה למאזדה 3 הוא אמר: "מאמי מה זה המכה מקדימה?", והיא ענתה: "אה.. אל תשאל נסעתי בעיר ופתאום יתוש ענק נכנס לי בשמשה ומעך את מכסה המנוע") ושוב מגיע כאן ברור...

 

חברים שלי שבאים לבקר אותי, אומרים וואי הלוואי וככה יכנסו בילדים שלה, ואני אומר להיפך, שלא יאונה להם רע, רק שהיא תקבל את העונש המגיע לה על פי דין צדק.

 

הדבר הכי מצחיק בכל הסיפור הוא, שפתאום מיליון ואחד עו"ד המתמחים בתאונות מתקשרים אליי להציע שירותיהם, ואני שואל מאיפה הם יודעים?

 

נסיים בבשורה משמחת (יחסית):

פסטיבל "שף תאכל 2011" יוצא לדרך בתאריכים 16-24 לינואר, איך אני יודע כבר כולכם מבינים לבד (נראה לי), הקונספט של האירוע ברור שלוש מנות ב 79 ש"ח (בשנים קודמות העלו לעיתים ל 89 ש"ח, ואז אנשים לא הגיעו), השנה מצטרפים למבצע גם מסעדות מאילת וגם מהצפון.

יהיה גם מבצע עם יין או בירה, אבל זה עדיין לא סגור, אני אשתדל לעדכן במידה ויהיו פרטים.

 

זהו שיהיה לכולנו שבוע טוב ונשתמע...

נכתב על ידי , 4/1/2011 09:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחופר סת"ם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חופר סת"ם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)