לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וכמו השמש - כל מה שקרב נשרף

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

משועשעת


אני משועשעת בעיקר כי לא בייתי כאן משהו כמו כמעט שנתיים,
אני משועשעת כי היום קראתי את כל הדברים שאשכרה החכמתי לכתוב ולהדפיס ולשמור
אני משועשעת כי בתכלס הדף הזה צריך להימחק ואני יודעת שאני מתביישת בדברים שכתבתי כשהייתי ילדה קטנה חסרת חברים וממורמרת.
אני משועשעת כי זה הזוי לחלוטין לכתוב כאן
ובכל זאת משהו דוחף אותי בחזרה לדף הזה ולכתיבה כאן

אולי אני אחזור לכתוב כאן במקום לכתוב במייל ופשוט אשמור את זה כטיוטה או משהו
בנתיים אני משועשעת
נכתב על ידי , 1/8/2010 01:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,655

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNeverland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Neverland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)