לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג אישי - שם זמני (בשעון מקומי)

מבוסס על סיפור אמיתי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דברים שמפחידים אותי כל פעם מחדש #6


שיום אחד פתאום אמצא את עצמי אחרי תאונת דרכים ארורה, מודיע למישהו אהוב בשיחת טלפון בלתי-אפשרית: "הלו, שומע? הרגתי בנאדם."
נכתב על ידי , 9/3/2010 00:39   בקטגוריות דברים שמפחידים אותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שמפחידים אותי כל פעם מחדש #5


לעיתים יוצא לי לנסוע בקווי אוטובוסים בין-עירוניים. תדירות השימוש שלי נמוכה, ולכן קיים בי החשש שאני מחכה לאוטובוס שהשעה שלו שונתה, התחנה שלו הועתקה או שהוא כבר בכלל מבוטל.

השיטה שלי להתיר את הספק פשוטה: אם יש עוד אנשים איתי בתחנה כנראה שהכל בסדר. כלום לא בוטל, דבר לא שונה. סביר שגם הם, בתחנה הזו ובשעה הזו, מחכים לאותו הקו כמוני.

לרוב, אחרי כמה דקות של המתנה מגיע אוטובוס שאיני צריך, וכל אלה שהיו שותפיי-לנסיעה לרגע-קט עולים עליו ונעלמים – משאירים אותי, כמובן, בודד וחושש.
נכתב על ידי , 24/1/2010 01:37   בקטגוריות דברים שמפחידים אותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שמפחידים אותי כל פעם מחדש #4


שכארצה להדליק את האור במסדרון חשוך בבניין רב קומות, במקום זה אצלצל אצל מישהו בפעמון הבית.
נכתב על ידי , 26/2/2009 21:16   בקטגוריות דברים שמפחידים אותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שמפחידים אותי כל פעם מחדש #3


בכניסה לחניונים ציבוריים, כשהאיש הנחמד מבקש שאפתח את תא המטען, אני משתדל מאוד שלא לפתוח בטעות את תא הדלק.  יותר משזה מפדח, לצאת מהרכב כדי לסגור את הפתח הקטן נראה לי חתיכת בלאגן.

פעם נסעתי ברכב, עם נהג שפתח את תא הדלק. לצערי, כל חששותי לא התממשו: השומרת סגרה אותו בנון-שלאנט, מייד אחרי שהיא בדקה שבתא המטען אין לנו, בטעות, איזה מטען חבלה.
נכתב על ידי , 13/1/2009 19:11   בקטגוריות דברים שמפחידים אותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שמפחידים אותי כל פעם מחדש #2


כשאני שוטף כיור מלא כלים, ומשהו סותם את פתח הניקוז, אני תוהה כמה מים וכלים אפשר להכניס לכיור לפני שהוא מתנתק ממקומו, נושר מהשיש, ונוחת אל הרצפה.
נכתב על ידי , 29/11/2008 17:47   בקטגוריות דברים שמפחידים אותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שמפחידים אותי כל פעם מחדש #1


כשאני יוצא מחנויות, מאלה שיש ביציאה שלהן את שני גשרוני הברזל האלה, אלה שמחפשים בכליך במבט אלקטרוני, ומתוכנתים לצפצף כשהם מוצאים אצלך משהו שלא שייך לך,

אז כשאני יוצא מחנויות כאלה, אני מפחד שפתאום הם יצפצפו אותי. ולא שאני לוקח דברים של אחרים - אבל לך תסביר את זה כשהגשרונים מצפצפים, וכולם מסתכלים, והשומר יבדוק לך את התיק, ואת תכולת השקיות, ובוא תעבור שוב, ואולי זו החגורה, ובוא שנייה, נבדוק שוב.

ולמי בכלל אתה יכול להסביר שהצפירה היא צפירת שווא.

אז כשאני יוצא מחנויות כאלה, אני לובש ארשת פנים בטוחה, ומקווה שלא יקרה כלום. ובאמת, בינתיים זה לא קרה לי מעולם.
נכתב על ידי , 23/11/2008 16:48   בקטגוריות דברים שמפחידים אותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בן: 42




34,345

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאִיתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אִיתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)