לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm not that girl


Ev'ry so often we long to steal To the land of what-might-have-been But that doesn't soften the ache we feel When reality sets back in


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

חיכיתי חיכיתי ומי לא בא?


היא לא עושה סימנים שהיא עומדת לבוא בקרוב. אבל אני מחכה לה..


אולי זה כי אני תמימה


אולי זה כי אני אופטימית..


לוידעת.


בכל אופן היא לא נראית באופק..


נורא בודד פה. קר כזה.. הרצון לחיבוק, למגע.. למישהו שסוף סוף יעטוף אותי.


והוא לא בא.


למה?


קשה לי להגיד. כבר ראיתי יפים פחות וחכמים פחות ומעצבנים יותר.. ואותם היא באה לבקר.


אותי לא.


אני לא מבקשת את הבלתי אפשרי. איכשהו כולם מצאו את זה.


אולי אני לא מחפשת טוב?


 


אני כל כך רוצה שהיא תבוא כבר, האהבה הזאת, כל כך מוכנה לה, כל כך צריכה אותה כדי לדעת מה היא.


כל כך צריכה אותו, מי שלא יהיה, שיאהב אותי גם. רק כדי שאני אדע שזה אפשרי, לאהוב אותי..

לא בתור ידידה, חברה הכי טובה. בתור אהבה.


 




קצת יהיר מצדי לחשוב שהיא לא תבוא בכלל אני חושבת. אז אני מאמינה שהיא תבוא.


אני פשוט מרגישה שאני מפספסת משו נורא גדול בזה שהיא לא באה עכשיו. אהבה של גיל 16 היא לא כמו של גיל 23.

נשיקה ראשונה של גיל 16 היא לא כמו נשיקה ראשונה של גיל 23..


 

אני רוצה לאהוב


אני רוצה להיות נאהבת


אני רוצה להתחבק


אני רוצה להתנשק


אני רוצה לעשות אהבה


 


ואין עם מי.


ונמאס לי לחכות.


 


 


למה האהבה שלי לא באה?


 


 


עד לפעם הבאה


-שחר-
נכתב על ידי , 7/5/2006 00:51  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספיר ב-13/5/2006 19:12



כינוי: 

בת: 35

ICQ: 244879719 

תמונה




8,878
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל@!BeTty BoOp!@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על @!BeTty BoOp!@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)